حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی متفاوت S Pen تبلت مقاوم Galaxy Tab Active 5 سامسونگ را ببینید

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

چند رو پیش بود که با انتشار رندرهای غیررسمی، طراحی خاص تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 5 را دیدیم. به تارگی و با انتشار رندرهای بیشتر، طراحی متفاوت S Pen تبلت مقاوم Galaxy Tab Active 5 سامسونگ را می‌توان دید.

طراحی متفاوت S Pen تبلت مقاوم Galaxy Tab Active 5 سامسونگ

چندین رندر از Galaxy Tab Active 5 منتشر شده است و طراحی خیلی متفاوت آن را نشان می‌دهد. اولین تغییر عمده مربوط به دکمه‌های فیزیکی است. همچنین قسمت پلاستیکی محافظ بزرگی در سمت بالای تبلت (سمت چپ تصویر بالا) حضور دارد.

دکمه‌های فیزیکی تضمین می‌کند که در شرایط سخت و حتی با دستکش می‌توانید به راحتی از تبلت استفاده کنید. این کاربردها بیشتر یرای شرایط سخت کاری مفید خواهد بود.

همچنین در تصویر بالا مشخص است که روی قیمت بالایی قلم S Pen یک حفره وجود دارد که احتمالا برای امکان آویزان کردن یا اتصال به دستگاه استفاده خواهد شد. قبلا گفته شده بود که این قلم دارای گواهی IP68 خواهد بود.

البته آن بخش بیرون زده لبه بالای تبلت که در رندر تصویر بالایی می‌بینید، در رندر پایین وجود ندارد. احتمالا این می‌تواند یک قاب مخصوص برای تبلت باشد که جداگانه عرضه شود.

گلکسی تب اکتیو ۵

گلکسی تب اکتیو ۵

علاوه بر این تصاویر، ما همچنین اطلاعاتی در مورد مشخصات Galaxy Tab Active 5 داریم. از آنجایی که این تبلت مقاوم است، جای تعجب نیست که دارای گواهینامه‌های IP68 و MIL-STD-810H باشد.

همچنین، لیست مشخصات لو رفته اشاره می‌کند که این تبلت دارای یک کاور محافظ ضد ضربه 1.2 میلی متری و همچنین شیشه Corning Gorilla Glass 5 است.

تبلت احتمالا دارای تراشه Exynos 1380 و حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. حافظه داخلی به لطف پشتیبانی از مموری کارت قابل ارتقا تا 1 ترابایت دیگر هم هست.

روی قاب پشتی این تبلت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی تکی وجود دارد و برای دوربین سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت مقاوم آتی سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش 8 اینچی TFT LCD با وضوح 1920 در 1200 پیکسل، پشتیبانی از Dolby Atmos، GPS، Type-C USB 3.2 و پین POGO اشاره کرد.

باتری این تبلت ۸ اینچی خیلی بزرگ نبوده و یک نمونه 5050 میلی آمپر ساعتی است که گفته می شود تا 16 ساعت پخش ویدیو، تا 15 ساعت استفاده از اینترنت یا حداکثر 33 ساعت مکالمه 4G LTE را ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تبلت سامسونگ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)