حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با One UI 3.0 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

اگر شما پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ سامسونگ را دارید، خبر خوبی برای شما داریم. امروز آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با One UI 3.0 رسما ارایه شده است. جالب و عجیب این که آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ رسما ارایه شده بود!

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۱۰

آپدیت One UI 3.0 گلکسی اس ۱۰

آپدیت One UI 3.0 گلکسی اس ۱۰

هفته گذشته، سامسونگ شروع به ارایه دادن به روزرسانی پایدار مبتنی بر اندروید با رابط کاربری جدید One UI 3.0 به خانواده گلکسی نوت ۱۰ در بازار جهانی و ایران کرد. فقط یک هفته بعد، این شرکت اکنون به روزرسانی One UI 3.0 را برای سری Galaxy S10 منتشر کرده است. طبق گزارشی از SamMobile، این به روزرسانی اکنون در گوشی های Galaxy S10e و Galaxy S10 5G در سوئیس ارائه می شود.

به روزرسانی One UI 3.0 باعث بهبود بخش های زیر می شود:

  1. ۱- نوتیفیکیشن ها
  2. ۲- سبکی جدید برای نوتیفیکیشن های پاپ آپ
  3. ۳- دسترسی سریعتر به ویجت ها از طریق فشار دادن و نگه داشتن یک برنامه
  4. ۴- اصلاحات صفحه قفل
  5. ۵- بهبود صفحه قفل پویا
  6. و …

اگر دوست دارید بدانید که آپدیت One UI 3.0 با اندروید ۱۱ چه زمانی برای گوشی سامسونگ شما ارایه می شود، این مطلب برای شما مفید است:

در حالی که روند عرضه در حال حاضر فقط به یک بازار واحد محدود شده است، ما انتظار داریم که به روزرسانی One UI 3.0 در هفته آینده یا در حدود چند کشور دیگر در دسترس باشد. با این حال، ممکن است چند هفته طول بکشد تا به روزرسانی در همه جا به طور گسترده در دسترس باشد.

البته عجیب است چرا که کاربران حاضر در برنامه بتا One UI 3.0 ممکن است کمی مجبور شوند کمی بیشتر صبر کنند تا به روزرسانی پایدار را دریافت کنند. همانطور که توسط SamMobile ذکر شده است، کاربران Galaxy Note 20 که از One UI 3.0 آزمایشی استفاده می کنند، به روزرسانی پایدار را چند روز پس از در دسترس بودن برای کاربران One UI 2.5 با (Android 10) دریافت کردند.

توجه داشته باشید که آپدیت های OTA به صورت گروهی ارایه می شوند. این یعنی که شاید شما همین حالا نوتیفیکیشن آپدیت را دریافت نکنید. اگر از بروزرسانی مطلع نشده اید، همچنان می توانید با بررسی به روزرسانی ها در بخش تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار ، این فرآیند را به صورت دستی آغاز کنید.

اگر دستگاه شما هم آپدیتی دریافت می کند، لطفا با ما در ترنجی (از طریق @toranjiadmin) در میان بگذارید تا به دیگر کاربران هم اطلاع دهیم.

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

@دکتر ناظر

آپدیت کن باتریت بدتر شه
خخخخخخ

Dr.Nazer

خار روانی

ممد بمولا

دوستان معذرت میخوام واسه مطلب نامرتبط با پست
قندشکن خوب واسه ویندوز پیشنهاد بدید 🙂

Taha

Sky vpn

AŁɪ

دوید دوید اؤ اس آ (ایران) 😫 خدایا جهرمی رو به دو قسمت نامساوی تقسیم کن از جای نافش حالا تصمیم با خودته افقی برش بزنی یا عمودی …🤧

AŁɪ

حاجی جریان ارور کد با ۲ ساعت استراحت به سرور های پابجی درست میشه تازه فهمیدم ، مثلا تو الان میری تو بازی اگه نزنی از بازی بیرون میتونی تا وقتی دلت خواست و شارژت یاری کرد بازی کنی ولی وقتی زدی بیرون باز تا ۲ ساعت نمیتونی وارد اکانتت شی 😫

Taha

چقدر چرت 😐😢

AŁɪ

چون محکومیم به ایرانی بودن ، الان اگه عربستان زندگی میکردیم با یه پینگ ۱۰ تا ۲۰ و یه آیپد پرو ۲۰۲۰ با ۹۰ فریم خار مپ رو مینمودیم🤧😆 تازه برای سال بعد هم ذخیره میکردیم😫

Mahdi

انواع سلاح های کیل مسیج داشتیم ، شونصد میلیون یوسی

Taha

دلم خواست 😣😂
البته من فکر کنم تو عربستان هم بازی من همینه فقط با پینگ ۱۰😂😂

ali_s

آره
من الان پول ندارم الایت کنم😐🤣

ali_s

دقیقا وارد شدم اومدم بیرون دیگه نشد برم توش

Mahdi

آپدیت اندروید ۱۱ دکتر ناظر رسما ارایه شد

Dr.Nazer

😂😂😂

Mahdi

دکتر ناظر miui را معرفی کرد

Note_kayhan

اقا ببخشید ریپلی زدم یه اس ۱۰پلاس داریم تو خانواده از زمان اندروید ۹ و وان یو آی ۲ مونده آپدیت نیومده براش چه راهی دارید بصورتotaبیاره آپدیتارو ؟
دستی و اتومات فرقی نداره همش میگه نسخه شما بروزه😐

Alionel

داش از سایته sammobile فرم وره گوشیه خودتو دانلود کن فلش بزن.
ازون به بعد درست میشه. واسه منم همین طوری بود یکی از دوستان همین جا راهنمایی کرد درست شد.

Mahdi

ببخشید من شیائومی دارم نمیدونم سامسونگ چجوریاست

Milad7

مبارک دارندگان از جمله دکتر 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)