حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Play 8T امروز (۲۶ مهر) رونمایی خواهد شد + طراحی و مشخصات کلیدی

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

امروز، یک افشاگر اطلاعات پوستری از آنر Play 8T را به اشتراک گذاشت. این پوستر تأیید می‌کند که تلفن هوشمند مذکور در ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. این دستگاه شبیه به Honor Play 50 Plus، که در اوایل ماه جاری میلادی معرفی شده بود، به نظر می‌رسد.

شاید آنر Play 8T مشابه Honor Play 50 Plus باشد

پوستر Honor Play 8T طراحی و مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. پنل پشتی الگوی شبیه به موج دارد. دو حلقه دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. این دستگاه از دو دوربین و یک فلاش LED برخوردار است. فریم این محصول فلت بوده و اسلات سیم‌کارت در لبه سمت چپ تعبیه شده است. لبه های سمت راست و پایین گوشی در تصویر مشخص نیست اما تصویر منتشر شده وجود میکروفون در لبه بالایی را تایید می‌کند.

پوستر منتشر شده از Honor Play 8T

گفته می‌شود که Honor Play 8T دارای صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت خواهد بود. این تلفن هوشمند با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده؛ اما گزارش playfuldroid اشاره ای به سرعت شارژ این تلفن هوشمند نمی‌کند. دوربین اصلی آنر Play 8T وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

آنر Play 7T و Honor Play 40 Plus عرضه شده در سال گذشته علیرغم طراحی متفاوت، اما شباهت هایی داشتند. از این رو، به نظر می‌رسد که Play 8T می‌تواند مشابه Honor Play 50 Plus باشد. آنر پلی ۵۰ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی ۹۰ هرتزی با رزولوشن FullHD+ است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. در قاب پشتی این دستگاه دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. تراشه دیمنسیتی ۶۰۲۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند.

آنر Play 50 Plus با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و مدیاتک Dimensity 6020 رسما معرفی شد

آنر Play 50 Plus دارای ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم بوده و با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری داشته و با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی عرضه شده است. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری Magic OS 7.2 برخوردار است. سنسور اثرانگشت نیز بر روی دکمه پاور دیده می‌شود.

نظر شما درباره Honor Play 8T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی