حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی ۴۰ پلاس با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر به تازگی گوشی هوشمند X40 GT را در چین معرفی کرده است. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. این برند هم اکنون در سکوت خبری، از یک تلفن هوشمند 5G ارزان قیمت با نام «آنر پلی ۴۰ پلاس» رونمایی کرده است. در ادامه به مشخصات، ویژگی ها و قیمت جدیدترین گوشی هوشمند آنر خواهیم پرداخت.

آنر پلی ۴۰ پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

آنر پلی ۴۰ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با ناچ قطره ای است. این نمایشگر نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ داشته و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را نیز در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. متاسفانه خبری از رزولوشن FullHD+ نبوده و آنر به وضوح HD+ (همان ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل) اکتفا کرده است. تأمین نیروی پردازشی این دستگاه بر عهده تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ است‌. آنر Play 40 Plus به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و ادعا می‌شود که می‌تواند تا ۲۳ ساعت به پخش ویدئو به طور مداوم ادامه دهد. این دستگاه از شارژر سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

Honor Play 40 Plus

جدیدترین تلفن هوشمند آنر با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. برای این دستگاه دو نسخه حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز در نظر گرفته شده است. این دستگاه به طور پیش فرض به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز شده و از رابط کاربری Magic UI 6.1 بهره می‌برد. در بالای صفحه نمایش دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پنل پشتی دو لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین دوم رزولوشن ۲ مگاپیکسل دارد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توان به سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که آنر Play 40 Plus دارای ضخامت ۸.۲۷ میلی متری و وزن آن حدود ۱۹۶ گرم است.

تلفن هوشمند جدید آنر با چه قیمتی به دست کاربران خواهد رسید؟

آنر پلی ۴۰ پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱۱۹۹ یوان (حدودا ۱۶۵ دلار) قیمت دارد. نسخه های ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این تلفن هوشمند به ترتیب ۱۳۹۹ یوان (۱۹۳ دلار) و ۱۵۹۹ یوان (۲۲۱ دلار دلار) قیمت خواهند داشت. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، هم اکنون پیش فروش Honor Play 40 Plus در چین آغاز شده است. فروش این گوشی هوشمند اما از ۲۸ اکتبر (ششم آبان ماه) شروع خواهد شد. خریداران می‌توانند این دستگاه را در چهار رنگ مشکی، نقره ای، آبی و بنفش تهیه کنند.

گوشی آنر X40 GT با تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید آنر چیست؟ در رنج قیمتی ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار، دستگاهی را می‌شناسید که مشخصات بهتری داشته و از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی