حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی MatePad Pro 13.2 اعلام شد: بزرگترین تبلت هواوی در راه است

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی تاریخ رونمایی MatePad Pro 13.2 را اعلام کرده است. این تبلت در ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) و در کشور چین معرفی خواهد شد. میت پد پرو جدید با صفحه نمایش بزرگ ۱۳.۲ اینچی خود بزرگترین تبلت تاریخ هواوی است.

هواوی MatePad Pro 13.2 احتمالا با تراشه Kirin 9000s رونمایی خواهد شد

تاریخ رونمایی MatePad Pro 13.2 در پوستری به اشتراک گذاشته شد. پوستر منتشر شده از سوی هواوی نشان می‌دهد که این دستگاه وزن و ضخامت کمی دارد. حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز بسیار باریک به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که این دستگاه نسبت نمایشگر به بدنه فوق العاده ای داشته باشد و استاندارد جدیدی را در رده خود ایجاد کند. MatePad Pro 13.2 به یک ناچ بزرگ مجهز شده. استفاده از ناچ باعث می‌شود تا نمایشگر بزرگتر به نظر برسد. احتمالا در ناچ این دستگاه دوربین سلفی دوگانه و 3D ToF برای تشخیص چهره سه بعدی قرار گرفته است. گفته می‌شود که تراشه Kirin 9000s نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت آینده هواوی را تأمین خواهد کرد. این همان تراشه به کار گرفته شده در سری Mate 60 و گوشی تاشو Huawei Mate X5 است‌.

پوستر منتشر شده از سوی هواوی

درج لوگوی NearLink StarLight بر روی پوستر نشان می دهد که MatePad Pro 13.2 به فناوری اتصال StarLight مجهز خواهد شد. این یک فناوری بی سیم کوتاه برد است که اخیراً معرفی شده و نقاط قوت بلوتوث و Wi-Fi را ترکیب می‌کند. این فناوری چندین مزیت از جمله ۶۰ درصد مصرف انرژی کمتر، ۶ برابر سرعت بیشتر و تأخیر کمتری دارد. به نظر می‌رسد که MatePad Pro 13.2 به لطف فناوری StarLight از قلم جدیدی با تأخیر کمتر پشتیبانی خواهد کرد. احتمالا تجربه استفاده از این قلم مشابه نوشتن بر روی کاغذ با قلم فیزیکی خواهد بود. فناوری StarLight باعث افزایش طول عمر باتری نیز خواهد شد.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تبلت هواوی MatePad Pro 13.2 از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تبلت قرار می‌گیرد. این دستگاه، از یک دوربین اصلی و یک دوربین اولترا واید برخوردار خواهد بود.

هواوی Eyewear 2 ،Freebuds Pro 3 و MatePad 11.5 PaperMatte رسماً معرفی شدند

نظر شما درباره این تبلت آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی