حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Eyewear 2 ،Freebuds Pro 3 و MatePad 11.5 PaperMatte رسماً معرفی شدند

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی به‌تازگی رویداد بزرگی را در بارسلونا برگزار کرده که در آن از جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود با نام سری Watch GT4، ایربادز Freebuds Pro 3، عینک هوشمند Eyewear 2 و مدل جدید تبلت MatePad 11.5 خود با نام PaperMatte Edition با تمرکز بر مراقبت از چشم رونمایی کرده است.

هواوی Eyewear 2 ،Freebuds Pro 3 و MatePad 11.5 PaperMatte

Huawei MatePad 11.5-inch PaperMatte Edition

هواوی از مدل جدید تبلت MatePad 11.5 خود که یک ماه قبل آن را معرفی کرده بود، رونمایی کرده است که از نمایشگر PaperMatte بهره می‌برد. پوشش جدید نمایشگر با حکاکی نانو، حسی شبیه به کاغذ را با کاهش درخشش، فشار کمتر به چشم و تجربه نوشتن طبیعی‌تر با قلم نسل دوم M-Pencil را نوید می‌دهد.

هواوی MatePad 11.5-inch PaperMatte Edition

هواوی MatePad 11.5-inch PaperMatte Edition

بقیه مشخصات این تبلت مانند مدل اصلی آن است که شامل نمایشگر 11.5 اینچی TFT LCD با وضوح تصویر 1440×2200 پیکسل و رفرش‌ریت 120 هرتز می‌باشد. این تبلت همچنین دارای چیپست 4G اسنپدراگون 7 نسل 1، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. شما همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو دارید. یک باتری 7700 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی ازطریق USB-C نیز در این وجود دارد درحالی‌که بخش نرم‌افزار توسط HarmonyOS 3.1 اجرا می‌شود.

MatePad 11.5 PaperMatte در رنگ خاکستری فضایی عرضه خواهد شد و از 19 سپتامبر با قیمت 500 یورو/400 پوند به‌فروش می‌رسد.

Huawei Freebuds Pro 3

FreeBuds Pro 3 که به‌عنوان جانشین مستقیم Freebuds Pro 2 سال گذشته معرفی شده است، دارای یک سیستم درایور دوگانه است که نوید صدای واضح‌تر treble و booming base را می‌دهد. جدیدترین ایربادز پرچمدار هواوی همچنین یک EQ تطبیقی سه‌گانه برای صدای واضح و پشتیبانی از کدک‌های صوتی LDAC و L2HC 2.0 Hi-Res را ارائه می‌کند.

هواوی Freebuds Pro 3

هواوی Freebuds Pro 3

هواوی یک سیستم هوشمند دینامیک ANC 3.0 به‌روزشده با ادعای حذف نویز بهتر و یک سیستم میکروفون Pure Voice 2.0 جدید را ارائه می‌کند که صدای شما را حتی در چالش‌برانگیزترین شرایط نیز دریافت می‌کند. عمر باتری ترکیبی این ایربادز 31 ساعت اعلام شده و همچنین از قابلیت جفت شدن همزمان به دو دستگاه برخوردار است.

Freebuds Pro 3 با قیمت 200 یورو/180 پوند از 11 اکتبر در بازارهای اروپایی در دسترس خواهد بود.

Huawei Eyewear 2

آخرین محصول جدید در بخش پوشیدنی هواوی، عینک هوشمند Eyewear 2 است. این عینک به شما امکان می‌دهد ازطریق بلندگوی داخلی خود تا 11 ساعت به موسیقی گوش دهید و دارای لنزهای قابل تعویض زایس نیز است. Eyewear 2 دارای قاب تیتانیومی با وزن تنها 4.7 گرم می‌باشد و کنترل‌های لمسی را در کناره‌ها ارائه می‌کند.

هواوی Eyewear 2

هواوی Eyewear 2

قیمت این عینک هوشمند 300 یورو تعیین شده است و از 18 اکتبر در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره جدیدترین محصولات هواوی شامل Eyewear 2 ،Freebuds Pro 3 و MatePad 11.5 PaperMatte چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی