حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر ماکت آلومینیومی آیفون ۱۵ پرو فاش شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

قرار است که سری آیفون ۱۵ در ماه آینده میلادی معرفی شود. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، بسیاری از اطلاعات به بیرون درز می‌کنند. هم اکنون یک افشاگر معروف،یعنی آیس یونیورس، تصاویر ماکت آلومینیومی آیفون ۱۵ پرو را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تصاویر ماکت آیفون ۱۵ پرو فاش شد: برخورداری از درگاه USB-C و داینامیک آیلند

تصاویر ماکت آلومینیومی آیفون ۱۵ پرو نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده اپل، «جزیره پویا» را حفظ کرده است. البته به نظر می‌رسد که داینامیک آیلند آیفون تغییراتی خواهد داشت. هم اکنون، دوربین سلفی جدا شده و جزیره پویا، شبیه یک علامت تعجب به نظر می‌رسد. البته لازم به ذکر است که احتمالا نسخه نهایی ظاهری یکپارچه (مانند نسل قبل) خواهد داشت‌. تمام حاشیه های نمایشگر این گوشی هوشمند، یکنواخت و بازیک به نظر می‌رسند. در تصویر ماکت iPhone 15 Pro، می‌توان یک درگاه USB type-C را نیز مشاهده کرد. این عکس های منتشر شده شایعات قبلی را که در مورد مهاجرت تدریجی اپل از درگاه لایتنینگ بودند، تأیید می‌کند.

ماکت آیفون ۱۵ پرو

اپل قصد دارد با استفاده از فناوری LIPO، که استفاده از آن در اپل واچ موفقیت آمیز بوده، اندازه حاشیه نمایشگر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را از ۲.۲ میلی متر به ۱.۵ میلی متر کاهش دهد. احتمالا این فناوری در آیپد نیز استفاده خواهد شد. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، رویداد سالانه آیفون های اپل برای ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر (۲۱ یا ۲۲ شهریور) برنامه ریزی شده است. چندی پیش، سری iPhone 15 در میان داده های دفتر استاندارد های هند مشاهده شدند. دریافت تاییدیه BIS نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی آیفون های آینده اپل نمانده است.

ماکت آیفون ۱۵ پرو

قرار است که مدل های پایه سری آیفون ۱۵، تغییرات جزئی داشته باشد. از تغییرات این مدل ها می‌توان به برخورداری از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. با این وجود اما گفته می‌شود که سری آیفون ۱۵ پرو تغییرات اساسی خواهد داشت‌. سری iPhone 15 Pro از دکمه اکشن، فریم تیتانیومی، عمر باتری بیشتر، شارژ سریعتر و تراشه ۳ نانومتری Apple A17 برخوردار خواهند بود. بهره مندی از دوربین پریسکوپی نیز یکی دیگر از ویژگی های برجسته این سری است‌.

آیفون ۱۵ اولترا از «دکمه اکشن» برخوردار خواهد بود؟

انتظار می‌رود که قیمت سری آیفون ۱۵ پرو ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار بیشتر از نسل قبل باشد. این موضوع، نشان دهنده ویژگی های پیشرفته سری iPhone 15 است. با این حال، انتظار می‌رود مدل‌های پایه قیمت‌های اولیه ۷۹۹ و ۸۹۹ دلاری خود را حفظ کنند. همان طور که Gizmochina در جدیدترین گزارش خود اشاره کرده است، گفته می‌شود که اپل قصد تولید ۸۶.۳ میلیون گوشی از سری آیفون ۱۵ را دارد. مدل های پریمیوم، ۶۵ درصد از این عدد را به خود اختصاص خواهند داد.

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی