حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو برخی آیپدها منتشر شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | بازی

زمان که آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس معرفی شدند، یکی از شگفتی‌ها درباره آن‌ها امکان اجرای بازی های کنسولی به‌لطف تراشه A17 Pro بود. از بازی‌هایی که نسخه کنسول آن‌ها برای iPhone 15 Pro توسعه داده شده، رزیدنت اویل است. خبر خوب این‌که به تازگی بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو برخی آیپدها منتشر شده است.

بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو

یکی از گران‌ترین بازی‌های موبایلی منتشر شده در چند سال اخیر، Resident Evil 4 است. این بازی اکنون برای دستگاه‌های منتخب iOS در دسترس است. این بازی که در جریان رویداد آیفون 15 پرو اپل به همراه عنوان بسیار گران قیمت دیگری به نام Resident Evil Village رونمایی شد، نیازهای سخت افزار بسیار بالایی دارد.

به عنوان مثال، اگر iPad ندارید، می‌توانید Resident Evil 4 را فقط در iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max بازی کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند این بازی را روی صفحه نمایش های بزرگتر بازی کنند، کپکام می گوید این بازی از مدل های iPad Pro و iPad Air مجهز به چیپست‌های M1 یا M2 پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از نیازهای اصلی سخت افزاری، فضای ذخیره سازی است. اگرچه بازی به حدود 64 گیگابایت فضای خالی در دستگاه های iOS شما نیاز دارد، Capcom توصیه می کند که حداقل 70 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید.

همچنین قیمت بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو بالاست. این بازی با قیمت 60 دلار در دسترس خواهد بود، اما شما می توانید بخشی از بازی را به صورت رایگان بازی کنید. اگر به این نتیجه رسیدید که ارزش قیمت پریمیوم بازی را دارد، می توانید نسخه کامل بازی را بخرید.

شایان ذکر است که اگر فقط می‌خواهید نسخه رایگان بازی را بررسی کنید، تنها به حدود 30 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس نیاز دارید.

در حال حاضر Capcom بازی Resident Evil 4 را تا 17 ژانویه با 50 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این بازی حجیم و گران برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)