حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی مشخصات گلکسی اس 24 اولترا شامل تراشه، باتری و دوربین فاش شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ به‌تازگی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5، را معرفی کرده است. اگرچه این دستگاه‌ها درحال‌حاضر هنوز در اکثر کشورها در دسترس نیستند، اما گزارش‌های مربوط به پرچمدار بعدی این شرکت، Galaxy S24، درحال منتشر شدن است. تاکنون جزئیات زیادی از گلکسی اس 24 اولترا ازجمله فریم تیتانیومی، وزن سبک‌تر، نمایشگر بهبودیافته و برخی مشخصات دوربین آن فاش شده است. حال، یک افشاگر برجسته دیگر با تأیید مشخصات قبلی، اطلاعات تکمیلی این گوشی پرچمدار را ارائه کرده است.

مشخصات گلکسی اس 24 اولترا

به‌گفته‌ی افشاگر، Yogesh Brar، گلکسی اس 24 اولترا دارای یک دوربین چهارگانه در پشت خود است که از سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و درنهایت سنسور 10 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی اپتیکال 10 برابر بهره می‌برد. دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی احتمالاً همان سنسور ISOCELL HP2 خواهد بود که در گلکسی اس 23 اولترا استفاده شده است. دوربین فوق‌عریض نیز همچنین می‌تواند از همان سنسور موجود در نسل فعلی استفاده کند.

دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی اما ارتقای عظیمی نسبت‌به دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra دریافت خواهد کرد. گزارشی که دیروز منتشر شد ادعا می‌کرد که این سنسور 1/2.52 اینچی با پیکسل‌های 0.7 میکرومتری خواهد بود. یک سنسور بزرگتر با وضوح بالاتر می‌تواند کیفیت تصویر را به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای بهبود بخشد. دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر نیز می‌تواند پیشرفت‌های جزئی داشته باشد،‌ اما تنها به‌صورت پردازش تصویر. گفته می‌شود که در قسمت جلویی، گلکسی اس 24 اولترا از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی استفاده‌شده در گلکسی اس 23 بهره می‌برد.

مشخصات گلکسی اس 24 اولترا

مشخصات گلکسی اس 24 اولترا

در مورد پردازنده، گفته می‌شود که گلکسی اس 24 اولترا از تراشه اگزینوس 2400 در برخی کشورها (بیشتر آسیا و اروپا) و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در سایر کشورهای دیگر (مانند آمریکای شمالی، کره جنوبی و چین) استفاده خواهد کرد. این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ مانند نسل قبلی خود دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 45 واتی خواهد بود که شایعه استفاده از شارژ فوق‌سریع 65 واتی را رد می‌کند. از دیگر پیشرفت‌هایی که انتظار می‌رود این گوشی به‌همراه داشته باشد، نمایشگری با روشنایی بالاتر و گزینه‌های حافظه رم و ذخیره‌سازی بیشتر است.

نظر شما درباره مشخصات تراشه و دوربین گلکسی اس 24 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی