حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارتقا نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا در گزارش غیر رسمی دیگری تأیید شد

نوشته

8 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اکنون که سامسونگ عرضه تمامی گوشی‌های رده‌بالای خود را برای امسال به پایان رسانده است، زمان آن فرا رسیده تا به نسل آینده پرچمداران این شرکت نگاهی بیندازیم. انتظار می‌رود سری Galaxy S24 در اوایل سال 2024 به‌طور رسمی معرفی شود و برخی از ویژگی‌های آن‌ها، از پیش فاش شده است. یک شایعه جدید اما ادعا می‌کند که گلکسی اس 24 اولترا از نمایشگر ارتقا یافته از نوع پنل M13 ساخت سامسونگ با حداکثر روشنایی بیشتر بهره خواهد برد.

ارتقا نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا

بر اساس اطلاعاتی که افشاگر Ice Universe ارائه کرده است، Galaxy S24 Ultra دارای نمایشگر ارتقا یافته خواهد بود. درحالی‌که جزئیات دقیق این نمایشگر فاش نشده است، اما ما انتظار داریم که پنل جدید از نوع M13 OLED با حداکثر روشنایی بالاتر باشد. حداکثر روشنایی گلکسی اس 23 اولترا به 1750 نیت می‌رسد، درحالی‌که گوشی‌های رقیب اپل، اوپو و شیائومی بیش از 2000 نیت روشنایی دارند. اینجا بخشی است که سامسونگ به یک ارتقای آشکار نیاز دارد.

اکثر برندهای گوشی‌های هوشمند به‌وضوح +QHD برای گوشی‌های پرچمدار خود دست یافته‌اند و دقت رنگ و رفرش‌ریت در تلفن‌های رده‌بالا به سطحی رسیده است که بهبود آن برای اکثر مردم قابل‌درک نیست. بنابراین، تنها زمینه‌ای که انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند در سال آینده بهبود پیدا کنند، حداکثر روشنایی صفحه برای دید بهتر در محیط بیرون است. همچنین انتظار می‌رود گلکسی اس 24 اولترا دارای قاب تیتانیومی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و پردازنده سریع‌تر باشد.

ارتقا نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا

ارتقا نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا

همان‌طور که گفته شد، انتظار می‌رود سری گلکسی اس 24 از پنل AMOLED نسل سیزدهم سامسونگ با نام M13 استفاده کند که باریک‌تر است و بهره‌وری انرژی و کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. شایعه شده است که گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس دارای پنل نمایشگر LTPO هستند که می‌تواند رفرش‌ریت را از حداقل 1 هرتز تا حداکثر 120 هرتز تغییر دهد. انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشند. گلکسی اس 24 پلاس همچنین می‌تواند دارای باتری کمی بزرگتر نیز باشد.

دیدگاه شما پیرامون نمایشگر بهبودیافته گلکسی اس 24 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

تا زمانیکه صفحه نمایش ۱۰ بیتی با فناوری دالبی ویژن نداشته باشه بازهم به پرچمداران اپل نخواهد رسید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی