حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین تله فوتو گلکسی اس 24 اولترا با سنسور 40 درصد بزرگتر، زوم 5x بدون افت کیفیت را ارائه می‌کند

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درحالی‌که سامسونگ گوشی پرچمدار آینده گلکسی اس 24 اولترا خود را به همان دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی S23 Ultra مجهز خواهد کرد، گفته می‌شود که قرار است از سنسور جدیدی برای لنز تله فوتو این گوشی استفاده کند. اکنون، جزئیات دوربین موردبحث فاش شده است که با مشخصاتی ازجمله حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 0.7 میکرونی و سایز کلی 1/2.52 اینچی، با وجود ثابت ماندن فاصله کانونی (70 میلی‌متری)، نوید بهبود کیفیت تصاویر در برد کوتاه (3 تا 9.9 برابری) را داده و همچنین زوم 5 برابری بدون افت کیفیت را فراهم می‌کند.

دوربین تله فوتو گلکسی اس 24 اولترا

اوایل امروز فاش شد که گلکسی اس 24 اولترا به نمایشگر ارتقایافته جدیدی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود تمامی اعضای سری گلکسی اس 24 دارای نمایشگر OLED نازک‌تر و کم‌مصرف‌تر باشد. همراه با نمایشگر ارتقایافته، Galaxy S24 Ultra همچنین دارای یک دوربین تله فوتو بهبودیافته برای زوم 3 برابری است.

به‌گفته‌ی افشاگر Ice Universe، گلکسی S24 Ultra دارای یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود. طبق گزارش‌ها، این دوربین از حسگر تصویر بزرگتر 1/2.52 اینچی (احتمالاً از نوع ISOCELL GM5) در مقایسه با سنسور 1/3.52 اینچی با وضوح 10 مگاپیکسل گلکسی اس 23 اولترا استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود Galaxy S24 Ultra به‌دلیل اندازه بزرگتر و وضوح بالاتر سنسور، کیفیت تصویر عالی را حتی در سطح زوم غیر اپتیکال 5 برابر ارائه دهد.

دوربین تله فوتو گلکسی اس 24 اولترا

دوربین تله فوتو گلکسی اس 24 اولترا

این سنسور جدید همچنین می‌تواند به Galaxy S24 Ultra اجازه دهد تا با استفاده از دوربین تله‌فوتو ویدیوهایی با کیفیت 8K و نرخ 30 فریم برثانیه ضبط کند، چیزی که در گوشی‌های فعلی سامسونگ امکان‌پذیر نیست. این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ کیفیت زوم بهبودیافته گلکسی اس 24 اولترا را با حجم انبوهی از تبلیغات به‌رخ می‌کشاند.

سنسور دوربین جدید همچنین می‌تواند کیفیت تصویر با زوم 3 برابری در شرایط نوری ضعیف را در مقایسه با Galaxy S23 Ultra و پرچمداران قبلی سامسونگ بهبود بخشد. اینکه آیا این حسگر تصویر راه خود را به گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس نیز باز می‌کند یا نه، هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره دوربین تله فوتو بهبودیافته Galaxy S24 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی