حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وزن گلکسی اس ۲۴ اولترا سبک‌تر از گلکسی اس ۲۳ اولترا خواهد بود، حتی با وجود اضافه‌شدن فریم تیتانیومی

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یکی از پیشرفت‌های Galaxy S24 Ultra سامسونگ استفاده از فلز مقاوم‌تر در فریم اصلی دستگاه خواهد بود. همچنین این تغییر احتمالا در زیبایی آن نیز موثر باشد. با تغییر از آلومینیوم به استیل‌ضدزنگ، وزن مدل‌های پرو آیفون به شکل قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های عادی آن افزایش می‌یابد. در گزارش جدیدی می‌بینیم که درباره سامسونگ اینطور نخواهد بود. حداقل در تغییر از آلومینیوم به تیتانیومی که این شرکت در نظر دارد اینطور است. گفته شده که وزن گلکسی اس ۲۴ اولترا سبک‌تر از گلکسی اس ۲۳ اولترا خواهد بود، حتی با وجود اضافه‌شدن فریم تیتانیومی.

وزن گلکسی اس ۲۴ اولترا

سامسونگ Galaxy S23 Ultra که چند ماه پیش رونمایی شد دارای قاب آلومینیومی است که سامسونگ به آن می‌گوید “armor aluminum”. با این حال، Galaxy S24 Ultra احتمالا دوام بیشتری خواهد داشت زیرا گفته می‌شود فریم تیتانیومی دارد.

اگر فکر می‌کردید که این تغییر باعث می‌شود که Galaxy S24 Ultra سنگین‌تر شود، گزارش جدید Ice Universe خبر خوبی برای شما دارد.

گزارشی درباره وزن احتمالی گلکسی اس ۲۴ اولترا

گزارشی درباره وزن احتمالی گلکسی اس ۲۴ اولترا

این گزارش به صورت دقیق مدعی است که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا ۲۳۳ گرم وزن خواهد داشت. اگر به یاد داشته باشید گلکسی اس ۲۳ اولترا ۲۳۴ گرم وزن دارد و به این صورت پرچمدار جدید سامسونگ حتی ۱ گرم سبک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود.

اگر این گزارش درست باشد، چنین دستاوردی قابل توجه است زیرا تیتانیوم چگال تر و سخت تر از آلومینیوم است و جالب است بدانیم سامسونگ چگونه به این امر دست یافته است.

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که Galaxy S24 Ultra دارای صفحه نمایش ارتقا یافته و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر اپتیکال خواهد بود که جایگزین دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با ۳ برابر زوم اپتیکال در S23 Ultra خواهد شد.

با این حال، سامسونگ همچنان از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی S23 Ultra برای S24 Ultra استفاده خواهد کرد.

هنوز ماه‌ها تا رونمایی از گلکسی اس 24 اولترا فاصله داریم، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که جزئیات بیشتری در مورد آن و تا پیش از عرضه منتشر شود.

نظر شما چیست؟ جنس فریم فلزی گوشی شما چقدر برای‌تان اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)