حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G310 با اتصال 5G و تعمیرپذیری بالا رسما معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

حدودا ۲ ماه پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که گوشی‌های نوکیا G42 و G310 5G در راه هستند. سه هفته از رونمایی از نوکیا G42 می‌گذرد و حالا نوبت به مدل دیگر است. نوکیا G310 با اتصال 5G و تعمیرپذیری بالا رسما معرفی شده که یک گوشی اقتصادی جذاب به نظر می‌رسد.

نوکیا G310 با اتصال 5G

نوکیا گوشی هوشمند جدید 5G خود را در بازار امریکا و با نام G310 رونمایی کرد. این یک دستگاه مقرون به صرفه است که به دلیل طراحی قابل تعمیر توسط کاربر، از رقبای خود متمایز است. به لطف فناوری QuickFix نوکیا، کاربران می توانند به راحتی قطعات آسیب دیده مانند نمایشگر، باتری و درگاه شارژ را تعویض کنند.

در همین راستا شرکت سازنده گوشی های هوشمند نوکیا یعنی HMD Global، با iFixit همکاری کرده تا دستورالعمل‌های تعمیر و قطعات جایگزین معتبر را در اختیار کاربران قرار دهد.

نوکیا G310

نوکیا G310

به‌جز داشتن قابلیت تعمیر، باید گفت که نوکیا G310 یک گوشی هوشمند با مشخصات اقتصادی است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی HD+ با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز بوده و از تراشه اسنپدراگون 480 پلاس بهره می برد که همراه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

نوکیا جی ۳۱۰ دوربین سه‌گانه‌ای در پشت دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. برای عکس های سلفی، یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای سلفی و چت ویدیویی در نظر گرفته می‌شود.

علاوه بر این، این دستگاه به فناوری صوتی OZO نوکیا مجهز شده است. طبق گفته نوکیا، کیفیت پخش صدا را بهبود می بخشد و ضبط صدا را برای فیلم ها بالا می برد.

تامین‌کننده انرژی Nokia G310 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از طریق یک آداپتور 20 واتی شارژ می‌شود. این گوشی همچنین دارای تراشه NFC و حسگر اثر انگشت برای بیومتریک است.

از نظر نرم افزاری، اندروید 13 به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه قرار دارد. Nokia G310 5G سومین گوشی هوشمند نوکیا در سال جاری است که دارای طراحی QuickFix بوده و تعمیر آن را آسان می کند.

قیمت نوکیا G310 5G در امریکا از 186 دلار آغاز می‌شود. نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)