حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE سامسونگ برای بازار هند رسما تایید شد + احتمالا با همان قیمت مدل اگزینوس

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

این‌که سامسونگ تصمیم گرفته نسخه اسنپدراگون Galaxy S21 FE را برای بازار هند ارائه کند، تقریبا برای همه تعجب‌برانگیز بود. دلیل این تعجب آن است که ما انتظار داریم در نیمه دوم امسال از Galaxy S23 FE رونمایی شود. به هر صورت شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند و عرضه نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE سامسونگ برای بازار هند رسما تایید شد.

عرضه نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE

نسخه جدید Galaxy S21 FE دارای شماره مدل SM-G990B4 است. این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ برای بازار هند عرضه می شود. این دستگاه تنها در یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی موجود خواهد بود.

زمانی که سامسونگ گلکسی اس 21 FE را اوایل سال 2022 عرضه کرد، با تراشه اسنپدراگون 888 در ایالات متحده و تراشه اگزینوس 2100 در سایر نقاط جهان در دسترس بود. حالا این شرکت نسخه اسنپدراگون 888 را به هند می آورد. این مدل می تواند در بازارهای دیگر نیز عرضه شود، اما ما هنوز هیچ تاییدی در مورد آن نداریم.

مقایسه اسنپدراگون ۸۸۸ با اگزینوس ۲۱۰۰

پوستر رسمی با شعار “سریع‌تر شد” به نوعی یک خودزنی برای سامسونگ محسوب می‌شود. به هر حال تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ هر دو در یک دوره و روی پرچمدارهای سری گلکسی S21 عرضه شده بود. ادعای همیشگی سامسونگ این است که تفاوت‌های این دو تراشه ناچیز بوده و در تجربه کاربری تاثیری ندارد. حالا برای تبلیغ مدل جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون هم دوره اگزینوس خودش، از “سریع‌تر” شدن خبر می‌دهد!

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه یا قیمت نسخه اسنپدراگون 888 گلکسی اس 21 FE را برای بازار هند اعلام نکرده است. با این حال، برخی شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی ظرف چند هفته آینده عرضه خواهد شد و قیمت آن می تواند معادل 611 دلار باشد. این دقیقا همان قیمتی است که نسخه Exynos 2100 گلکسی S21 FE در هند عرضه شد.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE هستید؟ مشخصا اگر با هم قیمت مدل اگزینوس عرضه شود خیلی از کاربرانی که مدل اگزینوس را خریده بودند، از خرید خود ناراضی خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)