حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه آمریکایی گلکسی S23 FE گواهی جدیدی را دریافت کرد + تصویر زنده این گوشی

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز بود که سامسونگ، گلکسی زد فولد ۵، Z Flip 5 و تعداد زیادی از محصولات دیگر را در رویداد Galaxy Unpacked 2023 معرفی کرد. فروش گوشی ها، تبلت ها و ساعت های هوشمند جدید این کمپانی کره ای، در روز های آینده آغاز خواهد شد. هم اکنون اما نسخه آمریکایی گلکسی S23 FE سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه WPC شده است.

نسخه آمریکایی گلکسی S23 FE در WPC مشاهده شد: تأیید پشتیبانی از شارژ بی سیم

در حالی که منتظر عرضه محصولات معرفی شده در رویداد گلکسی آنپکد هستیم، جزئیات یک گوشی هوشمند دیگر از سامسونگ به بیرون درز کرده است. طبق گزارش ها، این غول فناوری کره ای تایید کرده است که یک گوشی جدید گلکسی FE در اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

هم اکنون اما نسخه آمریکایی گلکسی S23 FE در میان داده های کنسرسیوم توان بی سیم (WPC) مشاهده شده است. این گواهی تأیید می‌کند که S23 FE آینده سامسونگ از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و سایر جزئیات این تلفن هوشمند خواهیم انداخت.

گلکسی اس ۲۳ اف ای در WPC

انتظار می‌رود که Galaxy S23 FE در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. پیش از رونمایی اما این تلفن هوشمند در میان داده های گواهینامه WPC مشاهده شده است. گواهی مذکور تایید می‌کند که این گوشی هوشمند آینده سامسونگ دارای شماره مدل SM-S711U بوده و از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد.

این دستگاه در وب سایت WPC با شارژ بی سیم ۴.۴ وات آزمایش شده است. البته انتظار می‌رود که Galaxy S23 FE از شارژ بی سیم سریع تری پشتیبانی کند. با توجه به آنکه Galaxy S21 FE از شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کرد، احتمالا S23 FE نیز از همین توان شارژ برخوردار باشد.

تصویر زنده Galaxy S23 FE

تصویر ضمیمه شده به لیست قسمت جلویی گوشی را نیز نشان می‌دهد. تصویر مذکور، حاشیه های اطراف صفحه نمایش این دستگاه را نشان می‌دهد. همچنین می‌توان دکمه های پاور و تنظیم صدا را در سمت راست فریم مشاهده کرد. برخی دیگر از جزئیات این گوشی در گذشته فاش شده است.

ماه گذشته رندر های این دستگاه منتشر شد که نشان می‌داد Galaxy S23 FE سامسونگ طراحی مشابه سایر اعضای سری S23 دارد. این تلفن هوشمند دارای دوربین سه گانه و یک فلاش LED در قاب پشتی خود است. هر سنسور درون یک برش دایره ای شکل و به طور مجزا قرار گرفته است.

نسخه آمریکایی اس ۲۳ اف ای از تراشه اسنپدراگون برخوردار خواهد بود

گلکسی اس ۲۳ اف ای سامسونگ در وب‌سایت گیک بنچ نیز مشاهده شده است. همان طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، نسخه جهانی این تلفن هوشمند از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ برخوردار خواهد بود اما نسخه آمریکایی آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد. هر دو مدل این گوشی در بنچمارک Geekbench با 8 گیگابایت رم فهرست شده اند.

احتمالا این تلفن هوشمند آینده سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED برخوردار خواهد بود. این نمایشگر رزولوشن FullHD+ داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تراشه گلکسی S23 FE سامسونگ از سوی Geekbench تأیید شد: استفاده از اگزینوس ۲۲۰۰

نظر شما درباره Galaxy S23 FE سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی