حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو رسمی معرفی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

هفته گذشته بود که دیدیم تراشه Exynos 2200 سامسونگ با پردازنده گرافیکی Xclipse 920 (بر پایه AMD RDNA 2) معرفی شد. این تراشه در قلب گلکسی اس ۲۲ و در برخی بازارها خواهد تپید. اگر به این SoC علاقه مند هستید امروز سامسونگ یک ویدیو کوتاه درباره آن منتشر کرده است. شما می توانید در ادامه ویدیو رسمی معرفی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ را تماشا کنید.

ویدیو رسمی معرفی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ

پردازنده گرافیکی Xclipse سامسونگ در اگزینوس ۲۲۰۰

پردازنده گرافیکی Xclipse سامسونگ در اگزینوس

سامسونگ ویدیوی کوتاهی برای معرفی Exynos 2200 منتشر کرده است. ویژگی منحصر به فرد این تراشه را می توان پردازنده گرافیکی Xclipse دانست که بر اساس معماری AMD RDNA2 تولید شده است.  همچنین اولین پردازنده گرافیکی موبایل با توان سخت افزاری برای ردیابی پرتو یا Ray Tracing است. اجازه بدهید این ویدئو کوتاه را با هم ببینیم:

 

 

بازی جدید PUBG: New State به شدت در این ویدیو به نمایش گذاشته شده است. البته تا آنجایی که ما می دانیم این بازی رسماً از Ray Tracing پشتیبانی نمی‌کند. البته شاید در انتظار چیپست مناسب باشد و شاید آن چیپست مناسب همین اگزینوس ۲۲۰۰ است.

پردازنده گرافیکی Xclipse سامسونگ در اگزینوس همچنین از سایه‌زنی با نرخ متغیر (VRS) پشتیبانی می‌کند که به آن کمک می‌کند فریم ریت را ثابت نگه دارد. این ویژگی برای گوشی های گیمینگ آتی مهم است. تراشه Exynos 2200 از نمایشگرهایی با رفرش‌ریت 144 هرتز و HDR10+ پشتیبانی می کند.

این ویدیو همچنین به بازی های ابری اشاره می کند و به مودم داخلی 5G اشاره می کند که می تواند تا 10 گیگابیت بر ثانیه سرعت دانلود داشته باشد. این اولین مودم اگزینوس است که از نسخه 16 3GPP پشتیبانی می کند. این باعث می شود که پایداری ارتباط با MIMO و بهبودهای کلی در کنار تأخیر کمتر در هنگام استفاده از Carrier Aggregation یا Dual Connectivity و بهبودهایی در صرفه جویی مصرف انرژی ارائه شود.

پرازنده عصبی برای هوش مصنوعی یا NPU جدید Exynos 2200 دو برابر سریع‌تر از Exynos 2100 است. این اعداد و ارقام برای کمک به دوربین در گرفتن تصاویری بهتر می‌تواند به کار رود. این چیپست جدید از سنسورهایی تا رزلوشن 200 مگاپیکسل پشتیبانی می کند. همچنین می تواند تصاویر 108 مگاپیکسلی را بدون تاخیر ثبت کند و می تواند ویدیوهای 8K را با نرخ 30 فریم در ثانیه ضبط کند.

نظر شما درباره اگزینوس ۲۲۰۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)