حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه گلکسی S23 FE سامسونگ از سوی Geekbench تأیید شد: استفاده از اگزینوس ۲۲۰۰

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی هوشمند فن ادیشن آینده سامسونگ در میان داده های بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. بنچمارک مذکور، تراشه گلکسی S23 FE را مشخص می‌کند. در حال حاضر، به نوعی تأیید شده که این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ تأمین خواهد کرد.

سامسونگ برای خلاص شدن از شر موجودی اضافی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰، گلکسی S23 FE را عرضه می‌کند(!)

گلکسی S23 FE با شماره مدل SM-S711B و برد s5e9925، در میان داده های گیک بنچ ظاهر شده است. نسخه مشاهده شده این تلفن هوشمند به ۸ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۳ مجهز بوده است. هم اکنون می‌دانیم که تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ برای گلکسی S23 FE به کار گرفته خواهد شد. با وجود آنکه امروز نسخه جدید Galaxy S21 FE با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در هند معرفی شد، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در S23 FE در از تراشه اسنپدراگون استفاده نخواهد کرد. هیچ نشانه ای مبنی بر عرضه نسخه اسنپدراگون این تلفن هوشمند آینده سامسونگ وجود ندارد. تمامی منابع ادعا می‌کنند که Galaxy S23 FE تنها مجهز به تراشه اگزینوس خواهد بود.

اس ۲۳ اف ای در میان داده های گیک بنچ

اگزینوس ۲۲۰۰ محبوبیت زیادی ندارد. پس از به کارگیری این تراشه و عرضه آن با سری Galaxy S22، چند ماه طول کشید تا بتواند تجربه ای در حد یک گوشی پرچمدار را در اختیار کاربران سری اس ۲۲ قرار دهد. در حال حاضر اما خوشبختانه این تراشه به لطف بهینه سازی های گسترده، عملکرد چندان بدی ندارد. با این وجود اما ممکن است به کارگیری Exynos 2200 نتواند باعث جلب رضایت کاربران شود.

به نظر می‌رسد که سامسونگ از گوشی فن ادیشن آینده خود برای خلاص شدن از شر موجودی اضافی اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده خواهد کرد! همین موضوع ممکن است برخی کاربران را از خرید این گوشی هوشمند منصرف کند. اما دلیل دیگری نیز وجود دارد. احتمالا سامسونگ به سراغ استفاده از Exynos 2200 رفته تا به دنیا نشان دهد که قابلیت‌های تولید و بهینه‌سازی تراشه هایش بهبود یافته است. انتظار می‌رود که Galaxy S23 FE در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی وارد بازار شود. وب‌سایت SamMobile ادعا می‌کند که دوربین اصلی این تلفن هوشمند نسبت به نسل قبل، ارتقاء خواهد یافت.

طراحی گلکسی S23 FE سامسونگ احتمالا شبیه به گلکسی A54 خواهد بود

نظر شما درباره استفاده از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در گلکسی S23 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی