حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هواوی میت ۶۰ پرو طراحی قاب پشتی این گوشی را فاش کرد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

رندر هواوی میت ۶۰ پرو فاش شده است. چند روز پیش نیز تصویری از قالب قاب پشتی Mate 60 منتشر شده بود. این رندر جدید، توسط افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، به اشتراک گذاشته شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر هواوی میت ۶۰ پرو فاش شد: طراحی ماژول دوربین مشابه نسل قبل

همان طور که اشاره شد، رندر هواوی میت ۶۰ پرو توسط Digital Chat Station و از طریق پستی در ویبو به اشتراک گذاشته شده است. تصویر منتشر شده، بخش دوربین و جزئیات طراحی قاب پشتی تلفن هوشمند مذکور را نشان می‌دهد. Huawei Mate 60 Pro همانند نسل قبل، همچنان از یک ماژول دوربین دایره ای شکل بهره می برد. اما نوع چینش لنز ها درون این ماژول دایره ای شکل، متفاوت است. در وسط دایره، نام تجاری «XMAGE» وجود دارد. ادعا می‌‌شود که قاب پشتی این گوشی هوشمند به طور خمیده طراحی خواهد شد.

رندر Mate 60 Pro

منبع این گزارش ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند آینده هواوی دارای یک فرستنده مادون قرمز در فریم بالایی، یک اسپیکر بر روی لبه سمت راست فریم پایینی و یک اسپیکر مکالمه در پانچ هول دوگانه نمایشگر است. طبق اطلاعات فاش شده، گوشی های هوشمند سری میت ۶۰ هواوی همانند مدل های سری iPhone 14 Pro از یک پانچ هول دوگانه در مرکز بالای صفحه نمایش بهره مندند.

ماژول دوربین Mate 50 Pro

انتظار می‌رود که بر روی پانچ هول این سری از تلفن های هوشمند هواوی یک سنسور ToF 3D و یک دوربین سلفی رده پرچمدار، قرار گیرد.

هواوی میت 60 با سوراخ نمایشگر کپسولی به‌سبک جزیره پویا آیفون معرفی خواهد شد

چندی پیش گزارشی منتشر شد که ادعا می‌‌کرد هواوی ممکن است در سری Mate 60، استفاده از تراشه های پرچمدار کوالکام را کنار گذاشته و به سراغ چیپست هایی برود که خود، توسعه دهنده آن است. مطابق با گزارش Myfixguide، همان طور که می‌دانید، هواوی به دلیل تحریم های ایالات متحده، تنها می‌تواند از تراشه های 4G استفاده کند. می‌توان انتظار داشت که سری میت ۶۰ هواوی در پاییز ۲۰۲۳ معرفی شود.

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره طراحی میت ۶۰ پرو هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی