حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عملکرد عکاسی از ماه سری میت ۶۰ هواوی شگفت انگیز است: بهتر از آیفون ۱۵ پرو مکس

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

در چند سال اخیر، گوشی های هوشمند در زمینه عکسبرداری پیشرفت قابل توجهی داشته اند. تلفن های هوشمند تولیدکنندگان پیشرو مانند سامسونگ، هواوی، اپل و شیائومی از لنزهای تله فوتو بسیار بهینه‌سازی شده‌ای برخوردار بوده که کاربران را قادر می‌سازد تا عکس های چشمگیری از ماه بگیرند. هم اکنون، تصاویری منتشر شده که عملکرد عکاسی از ماه سری میت ۶۰ هواوی را نشان می‌دهد.

کاربران چینی با سری میت ۶۰ از پدیده «ابر ماه» عکسبرداری کردند 

در جشن پاییز و در کشور چین رویداد «ابر ماه» مشاهده شد. این رویداد نادر آسمانی شرایط بسیار خوبی را برای تماشای ماه در مناطق مختلف چین از جمله شمال غربی، شمال چین، جیانگ نان و چین جنوبی فراهم کرد. بسیاری از مردم از این فرصت برای ثبت عکس های خیره کننده ماه استفاده کردند. کاربران به طور گسترده عکس های گرفته شده توسط سری Mate 60 را به اشتراک گذاشتند. برخی از وبلاگ نویسان به توانایی این تلفن های هوشمند برای تنظیم نور ماه و حفظ وضوح در پس زمینه اشاره کردند و الگوریتم هواوی را برای این دستاورد ارزیابی کردند.

تصویر گرفته شده توسط Huawei Mate 60 RS

یک وبلاگ نویس به نام «Pishumadia» مقایسه ای میان عملکرد عکاسی از ماه هواوی میت ۶۰ آر اس و آیفون ۱۵ پرو مکس انجام داده است. بر اساس نمونه تصاویر منتشر شده، ظاهراً جزئیات و وضوح در نماینده هواوی بهتر است. سال گذشته بود که هواوی حق امتیازی را برای روشی تخصصی برای عکاسی از ماه به دست آورد. این روش ثبت شده، دستگاه را قادر می‌سازد تا ماه را به‌طور مستقل شناسایی کند، فوکوس را برای یک طرح کلی واضح بهینه کند، و چندین فریم را با تنظیمات نوردهی متفاوت بگیرد. نتیجه این کار، عکس های خیره کننده ای است که در آن ماه کاملاً مشخص بوده و پس زمینه نیز روشن و شفاف است.

تصویر گرفته شده توسط iPhone 15 Pro Max

هواوی ادعا می کند که این ویژگی تجربه عکاسی را برای همه کاربران بهبود می‌بخشد؛ و این امکان را برای افراد غیر حرفه ای فراهم می کند تا با استفاده از حالت های استاندارد عکاسی، تصاویر خیره کننده ای از ماه بگیرند. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، با وجود آنکه سری Mate 60 به دلیل قابلیت های عکاسی از ماه مورد تحسین قرار گرفته، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که این یافته‌ها از تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران و نظرات وبلاگ‌نویسان استخراج شده و ممکن است تحت تأثیر ترجیحات و تجربیات فردی قرار گرفته باشند.

عکاسی از ماه سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا واقعا غیرواقعی است؟

نظر شما درباره عملکرد عکاسی از ماه سری میت ۶۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی