حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد توییتر از طریق تبلیغات ۵۰ درصد کاهش یافته است

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک از زمانی که مدیریت توییتر را به دست گرفت، با مشکلات زیادی مواجه شد. دیروز، او اعتراف کرد که درآمد توییتر از طریق تبلیغات، ۵۰ درصد کاهش یافته است. درآمد کم حاصل از تبلیغات باعث ایجاد یک جریان نقدی منفی شده، که اکنون اوضاع را بدتر می‌کند.

درآمد‌ توییتر از طریق تبلیغات افزایش خواهد یافت؟

درآمد توییتر از طریق تبلیغات، ۵۰ درصد کاهش یافته است. بخش بزرگی از این مشکل نیز ممکن است مربوط به محدودیت اخیر بازدید های روزانه این شبکه اجتماعی باشد. این موضوع ممکن است باعث کاهش درآمد تبلیغات توییتر شده باشد. همین محدودیت به معنای واقعی کلمه، بسیاری از کاربران را به سمت استفاده از Threads کشانده است. به نظر می‌رسد که این شبکه اجتماعی جدید متا، در زمان مناسبی رونمایی شده است. تنها با گذشت یک هفته، ۱۰۰ میلیون نفر در تردز ثبت نام کرده اند‌.

درآمد های تبلیغاتی توییتر به دلایل زیادی در حال کاهش است در همین زمان، بلومبرگ ادعا می کند که تجارت تبلیغاتی توییتر در دو ماه گذشته ۸۹ درصد کاهش یافته است. همچنین، رویترز گزارش می دهد که توییتر سالانه باید ۱.۵ میلیارد دلار برای بازپرداخت بدهی این شرکت به ایلان ماسک پرداخت کند. درآمد تبلیغاتی توییتر و وضعیت کلی این شرکت آشکارا ماسک را مجبور به کاهش شدید هزینه ها کرده است. همچنین دیده ایم که در مواردی از حد خود فراتر رفته است. یک مثال عجیب چندی پیش اتفاق افتاد که توییتر پرداخت اجاره دفاتر تجاری خود را متوقف کرد.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، باید ببینیم که چگونه مشکلات توییتر به پایان می‌رسد. رقابت با زاکربرگ در این مرحله نیز بسیار جذاب است. شبکه اجتماعی جدید وی حتی بدون حضور کاربران اروپایی (به خاطر مسائل و مقررات خاص موجود) به یک نقطه عطف بزرگ دست یافته است. ایلان ماسک می‌گوید که «قبل از اینکه ما هر چیز لاکچری را داشته باشیم، باید به جریان مالی مثبت فکر کنیم.» لیندا یاکارینائو، مدیرعامل تازه منصوب شده، گفت که توییتر سخت کار می کند تا پایگاه جدیدی از تبلیغ کنندگان ایجاد کند تا بر این روندهای منفی غلبه کنند.

شکایت توییتر از متا بابت ایجاد Threads ازطریق استخدام غیرقانونی کارمندان و سرقت اسرار این شرکت

نظر شما چیست؟ آیا توییتر از این وضعیت مالی نجات پیدا خواهد کرد؟ آیا تردز می‌تواند باعث شکست توییتر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی