حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماس صوتی و تصویری به ایکس (توئیتر سابق) اضافه شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

گام بعدی در طرح ایلان ماسک برای تبدیل X به یک “اپلیکیشن همه کاره”، اضافه کردن تماس صوتی و تصویری است. این مالک ناپایدار (!) شبکه اجتماعی مذکور، توییتی را بازنشر کرد که نشان می‌دهد برخی از کاربران اکنون نسخه تماس صوتی و تصویری را در اختیار دارند. تماس صوتی و تصویری با ایکس باید در آینده را همه کاربرا عرضه شود.

تماس صوتی و تصویری با ایکس

تماس صوتی و تصویری در حال حاضر فقط برای کاربران iOS در دسترس است. این قابلیت برای افرادی که در مخاطبین شما هستند (به شرط آن که مخاطبین خود را X سینک کرده باشید) و افرادی که کاربر آنها را دنبال می کند قابل استفاده خواهد بود. یک گزینه خاص دیگر وجود دارد که فقط به کاربران تأیید شده (کسانی که ماهانه 8 دلار پرداخت می کنند) اجازه می دهد با شما تماس بگیرند.

کاربران زیادی از جمله افرادی با تیک آبی، زیر پست اظهار نظر کردند که حتی پس از به‌روزرسانی، این ویژگی را دریافت نکرده‌اند و این نشان می‌دهد که قابلیت جدید همچنان در حالت تست است. همچنین دکمه‌ای برای برقراری تماس وجود ندارد، به این معنی که عملکرد از نظر فنی عملاً کار نمی کند و در حال حاضر X فقط در حال آماده‌سازی زیرساخت است.

این ویژگی باید در تنظیمات > حریم خصوصی و ایمنی > پیام‌های مستقیم > فعال کردن تماس صوتی و تصویری در دسترس باشد. این مسیر به زبان انگلیسی:

 Privacy & Safety > Direct Messages > Enable audio & video calling

صفحه پشتیبانی X می گوید که فقط مشترکین Premium توانایی استفاده کردن از تماس صوتی و تصویری را خواهند داشت. ماسک در پاسخ به یکی از کاربران اظهار داشت که تماس‌ها هنوز «یک محصول بتا» هستند، اما امیدوارکننده است.

برقراری تماس‌های صوتی و تصویری در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) تلاشی برای دور کردن کاربران از خدمات متا مانند فیس‌بوک مسنجر، اینستاگرام دایرکت یا واتس‌اپ است. همچنین پلتفرم‌های پیام‌رسان زیادی وجود دارند که تماس‌های صوتی و تصویری را ارائه می‌دهند، که تلاش X را برای قرار گرفتن در این بازار خاص به یک نبرد دشوار تبدیل می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ایلان ماسک پرحاشیه بتواند X را به سمت صحیحی هدایت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)