حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادغام هوش مصنوعی Gork با شبکه اجتماعی X در آینده نزدیک

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی، هوش مصنوعی

ایلان ماسک اخیراً از راه‌اندازی پروژه هوش مصنوعی خود با نام Grok خبر داد. به نظر می‌رسد که او پروژه جدید هوش مصنوعی خود را با شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) ترکیب خواهد کرد. این هوش مصنوعی می‌تواند با کاربران ایکس چت کرده و مکالمات سرگرم‌کننده و مفیدی را ارائه کند. ادغام هوش مصنوعی Gork با شبکه اجتماعی X در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

ادغام هوش مصنوعی Gork با شبکه اجتماعی X 

هوش مصنوعی Grok به تازگی وارد بازار شده، بنابراین فقط زمان نشان می دهد که آیا این یک هوش مصنوعی توانمند است یا خیر.

این پروژه هوش مصنوعی اولین بار جمعه گذشته برای برخی از کاربران عرضه شد و نشان داد که تا حدودی متمایز از دیگر رقبای خود است، زیرا می تواند اطلاعات را به سرعت از شبکه اجتماعی X دریافت کند. ماسک فکر می‌کند این هوش مصنوعی می‌تواند با دادن پاسخ‌های بهتر و سریع‌تر از دیگران پیشی بگیرد.

ایلان ماسک در مورد دغدغه‌های خود در مورد نحوه مدیریت شرکت‌های بزرگ با هوش مصنوعی صحبت کرد و هوش مصنوعی خود را «حداکثر حقیقت جویی» نامید. این بدان معناست که او می خواهد هوش مصنوعی او عمیق تر و بازتر از آنچه که در حال حاضر وجود دارد (مانند نمونه‌های گوگل، مایکروسافت یا متا) باشد.

ماسک ایده های بزرگی در مورد هوش مصنوعی دارد. او به نخست وزیر بریتانیا گفت که هوش مصنوعی همه چیز را تغییر خواهد داد، حتی مشاغل. او فکر می کند که به زودی هوش مصنوعی می تواند کارهای زیادی انجام دهد که مشاغلی که امروز می شناسیم ممکن است مورد نیاز نباشند. بحث و جدل شدیدی پیرامون هوش مصنوعی وجود دارد و حتی ایلان ماسک نیز باید از تاثیر آن بر سناریوی شغلی آگاه باشد.

این مرحله تازه ترین مرحله در تاریخ طولانی ماسک با هوش مصنوعی است. با وجود اینکه او به راه اندازی OpenAI کمک کرد و ChatGPT معروف ساخته شد، اما در سال 2018 هیئت مدیره آن را ترک کرد. اکنون، او روی هوشمندتر کردن رسانه اجتماعی خود با Grok تمرکز کرده است.

نظر شما چیست؟ هوش مصنوعی چطور می‌تواند یک شبکه اجتماعی را بهبود دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)