حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتراک های جدید توییتر معرفی شدند: پریمیوم پلاس و بیسیک

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) امروز دو ردیف اشتراک جدید را معرفی کرد. این موارد جدید به اشتراک Premium ماهانه ۸ دلاری موجود می‌پیوندند. گزینه‌ای که اکنون به گزینه میانی تبدیل می‌شود. بیاید با اشتراک های جدید توییتر آشنا شویم.

اشتراک های جدید توییتر

ارزان‌ترین اشتراک شبکه اجتماعی X اکنون “Basic” نام دارد و با هزینه ماهانه 3 دلار قابل فعال‌سازی است. این اشتراک به شما امکان ویرایش پست‌ها، ایجاد پست‌های طولانی‌تر (و ویدیوهای طولانی‌تر)، لغو پست کردن، دسترسی به Reader برای محتوای پست‌های طولانی‌تر بدون حواس‌پرتی، پخش ویدیو در پس‌زمینه و توانایی دانلود ویدیوها را به شما می‌دهد.

علاوه بر این، می توانید از احراز هویت دو مرحله‌ای پیامکی استفاده کنید و پیام‌های دایرکت شما رمزگذاری شده خواهد بود. از نظر سفارشی‌سازی، می‌توانید آیکون برنامه را تغییر داده و پوشه‌های بوک‌مارک را دریافت می‌کنید. با قابلیت سفارشی‌سازی پیمایش و تم، می‌توانید بهترین پست‌های خود را در یک تب اختصاصی در پروفایل خود برجسته کنید. همچنین می‌توانید لایک‌ها و اشتراک‌های خود را پنهان کنید. جالب اینجاست که اشتراک Basic به شما علامت تیک و تایید شناسه نمی دهد.

اشتراک پریمیوم توییتر همچنان با پرداخت 8 دلار در ماه در دسترس خواهد بود و علاوه بر همه چیزهایی که اشتراک Basic ارائه می دهد، نصف تبلیغات، راستی‌آزمایی و دسترسی به Creator Hub را دارد. این به شما امکان می‌دهد برای پست‌های خود بتوانید از دنبال‌کنندگان خود هزینه حمایتی دریافت کنید. شما همچنین می توانید به تجزیه و تحلیل و همچنین X Pro و Media Studio دسترسی داشته باشید.

در نهایت، سطح جدید ۱۶ دلاری در ماه Premium plus شامل همه چیزهایی است که در Premium وجود دارد اما با تبلیغات کاملا صفر در For You و Following و بیشترین سطح بوست ریپلای همراه است.

نظر شما درباره این اشتراک‌های جدبد ایکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)