حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینفینیکس Hot 30 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، گوشی اینفینیکس Hot 30 5G در هند معرفی شد. این دستگاه، یک تلفن هوشمند میان رده بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. Hot 30 5G به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ مجهز شده که عملکرد قابل اطمینانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بیایید مشخصات و ویژگی های این گوشی هوشمند جدید اینفینیکس را بررسی کنیم.

اینفینیکس Hot 30 5G از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برخوردار است

اینفینیکس Hot 30 5G دارای صفحه نمایش LCD بزرگ ۶.۷۸ اینچی Full HD+ است‌. نمایشگر این تلفن هوشمند توانایی تولید حداکثر روشنایی ۵۸۰ نیت و ارائه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را دارد. این صفحه نمایش، تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تراشه ۷ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ به عنوان قلب تپنده Infinix Hot 30 5G در نظر گرفته شده است. این تراشه دارای دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و شش هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. Dimensity 6020 به پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز مجهز شده است.

Infinix Hot 30 5G

اینفینیکس هات ۳۰ 5G در دو نسخه با ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. هر دو این نسخه ها با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه می‌شوند. خوشبختانه این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض از رابط کاربری XOS 13 (مبتنی بر سیزدهمین نسخه اندروید) بهره می‌برد.

یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دیافراگمی با گشودگی f/1.6 برای Infinix Hot 30 5G در نظر گرفته شده است. یک لنز AI و فلاش چهارگانه LED نیز در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی فریم کناری قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از اسپیکر های استریو،  جک ۳.۵ میلی متری صدا و استاندارد IP53 اشاره کرد. در حقیقت، تلفن هوشمند جدید اینفینیکس در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود.

برخی از مشخصات Infinix Hot 30 5G

اینفینیکس Hot 30 5G از شبکه های 5G SA/NSA با باندهای متعددی از جمله n1، n3، n5، n8، n28، n38، n40، n41، n77 و n78 پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای 4G VoLTE به همراه وای فای دوبانده، بلوتوث ۵.۱ و GPS است. این گوشی هوشمند به درگاه USB type-C مجهز شده است. یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برای اینفینیکس هات ۳۰ 5G در نظر گرفته شده است. این باتری به وسیله آداپتور ۱۸ واتی شارژ می‌شود.

قیمت اینفینیکس هات ۳۰ 5G

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی Infinix Hot 30 5G با قیمت ۱۲,۴۹۹ روپیه (۱۵۲ دلار) عرضه خواهد شد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه نیز با پرداخت ۱۳,۴۹۹ روپیه (۱۶۴ دلار) قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه در رنگ های مشکی و آبی عرضه می‌شود. Hot 30 5G از تاریخ ۱۸ جولای (۲۷ تیر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سری Hot 30 اینفینیکس معرفی شد: چهار گوشی اقتصادی جدید

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید اینفینیکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی