حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوز 12 مایکروسافت با تسکبار شناور و تمرکز بر هوش مصنوعی در پاییز 2024 منتشر خواهد شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Windows، شایعات

همان‌طور که ما به نسخه جدید ویندوز عادت می‌کنیم و این سیستم‌عامل نیز شروع به پذیرش کاربران بیشتری می‌کند، به‌نظر می‌رسد که جانشین آن نزدیک‌تر می‌شود. جدیدترین شایعات ادعا می‌کنند که ویندوز 12 مایکروسافت اواخر سال آینده میلادی معرفی شده و همراه با آن ویژگی‌های جدیدی مانند نوار وظیفه (تسکبار) شناور و هوش منصوعی یکپارچه ارائه می‌شود.

ویندوز 12 مایکروسافت

امسال شایعات زیادی در مورد ویندوز 12 شنیده‌ایم. درحالی‌که مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی تأیید نکرده است که درحال کار بر روی نسخه جدید سیستم‌عامل دسکتاپ خود می‌باشد، چندین گزارش به وجود آن اشاره کرده‌اند. یکی از این موارد در کنفرانس توسعه‌دهندگان Build 2023 در قالب یک اسکرین‌شات ویدیویی ارائه شد که به «نسل بعدی» ویندوز اشاره داشت. این احتمالاً به ویندوز 12 اشاره دارد و امیدواریم که یک ویندوز 11 کاملاً مبتنی‌بر ابر نباشد.

مایکروسافت همچنین به “Next Valley Prototype Design” اشاره کرده است که گفته می‌شود نام رمزی برای نسل بعدی ویندوز است.

Windows Latest خاطرنشان می‌کند که مایکروسافت به‌طور تصادفی نسخه‌ای از سیستم‌عامل خود را با تسکبار شناور در کنفرانس Ignite این شرکت در سال 2023 نشان داده است. اعتقاد بر این است که این اسکرین‌شات بخشی از آزمایش داخلی می‌باشد که درحال بررسی تغییرات طراحی جدید برای ویندوز بعدی است.

ویندوز 12 مایکروسافت

ویندوز 12 مایکروسافت

طبق گمانه‌زنی‌ها، مایکروسافت قصد دارد ویندوز 12 را در سه‌ماهه سوم سال 2024 معرفی کند و به‌دنبال آن در سال 2025 آپدیت‌های بیشتری از آن را منتشر خواهد کرد. در ماه مارس، گزارش‌هایی مبنی‌بر همکاری اینتل و احتمالاً AMD با مایکروسافت برای ارائه ویندوز با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته منتشر شد.

گزارش دیگری در مورد ویندوز 12 حاکی از آن است که این نسخه حالت‌های مختلف پارتیشن‌بندی درایو ذخیره‌سازی خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، این امر مدیریت و به‌روزرسانی ویندوز 12 را برای مایکروسافت آسان‌تر می‌کند و مشکلات کاربران را نیز کمتر خواهد کرد. این حالت همچنین سیستم‌عامل را ایمن‌تر می‌کند و به‌روزرسانی‌های سریع‌تری را ارائه می‌دهد.

از قضا، ما درحال بحث در مورد ویندوز 12 در زمانی هستیم که ویندوز 11 شروع به استقبال در بین کاربران رایانه شخصی کرده است. در ماه گذشته، سهم جهانی این نسخه به رکورد 24 درصد رسیده اگرچه ویندوز 10 کماکان با 71 درصد پیشتاز است. این حتی خبر بهتری برای ویندوز 11 در آمار Steam است، جایی که این نسخه اکنون در بیش از 35 درصد از رایانه‌های شخصی کابران استفاده می‌شود، درحالی‌که ویندوز 10 به زیر 60 درصد کاهش یافته است.

دیدگاه شما پیرامون تاریخ معرفی احتمالی ویندوز 12 مایکروسافت و ویژگی‌های این نسخه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی