حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord 3 فاش شد؛ زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

چندین ماه است که شایعاتی درباره وان پلاس Nord 3 منتشر می‌شود. در واقع انتظار می‌رفت این تلفن هوشمند در سال گذشته میلادی رونمایی شود. اما وان پلاس در ماه می ۲۰۲۲، Nord 2T را معرفی کرد. هم اکنون به نظر می‌رسد که Nord 3 واقعاً در دست توسعه است. قبلاً برخی از مشخصات این تلفن هوشمند فاش شده بود و در حال حاضر نیز موفق به دریافت گواهی TKDN شده است. با توجه به کسب گواهینامه مذکور، می‌دانیم که زمان زیادی تا رونمایی این تلفن هوشمند نمانده است.

وان پلاس Nord 3 نسخه ری‌برند شده Ace 2V خواهد بود

وان پلاس Nord N3 در گذشته موفق به کسب تأییدیه های NBTC و TDRA شده بود. هم اکنون اما گواهینامه TKDN، این تلفن هوشمند آینده وان پلاس را با شماره مدل CPH2493، تأیید کرده است. گواهینامه مذکور نشان می‌دهد که این گوشی از باند های 5G – n1، n2، n5، n48 و n40 پشتیبانی خواهد کرد. گواهی TKDN، جزییات زیادی را درباره نورد ۳ وان پلاس فاش نمی‌کند. اما با توجه به شایعات قبلی، می‌دانیم که این گوشی هوشمند چه مشخصاتی خواهد داشت.

OnePlus Ace 2V

همان طور که Gizchina اشاره می‌کند، وان پلاس نورد ۳ در حقیقت یک تلفن هوشمند جدید نیست. گفته می‌شود که این دستگاه همان نسخه ری‌برند شده OnePlus Ace 2V خواهد بود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED است، که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FullHD+ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه Dimensity 9000 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus Ace 2V را بر عهده دارد. با توجه به آنکه تراشه پرچمدار سال گذشته مدیاتک، برای یک گوشی میان رده جدید در نظر گرفته شده، انتظار داریم این تلفن هوشمند عملکرد خوبی داشته باشد. گران قیمت ترین نسخه وان پلاس Ace 2V دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این گوشی هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus Nord 3 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید آن وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز مجهز است. انتظار می‌رود که این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 13.1 برخوردار باشد. دوربین سلفی وان پلاس Nord 3 به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

وان پلاس Nord 2T با تراشه دیمنسیتی ۱۳۰۰ و شارژر سریع ۸۰ واتی معرفی شد

 

گوشی میان رده آینده وان پلاس حداکثر تا اواسط تابستان معرفی خواهد شد

شایعات موجود ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس در ماه جولای یا ژوئن (اواخر بهار تا از اواسط تابستان) سال جاری میلادی معرفی می‌شود. البته ما تعجب نخواهیم کرد حتی اگر که این دستگاه در هفته های آینده معرفی شود! همچنین انتظار داریم که OnePlus Nord CE 3 به زودی رونمایی شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی