حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اوپو پد ۲ با دیمنسیتی ۹۰۰۰ و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، تبلت

اوپو سال گذشته با معرفی Oppo Pad در چین، وارد بازار تبلت ها شد. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز بود و فروش خوبی را تجربه کرد. امروز، این شرکت یک رویداد بزرگ برای رونمایی از گوشی های پرچمدار Find X6 و Find X6 Pro برگزار کرد. در همین رویداد، تبلت اوپو پد ۲ نیز معرفی شد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این دستگاه بیندازیم.

تبلت اوپو پد ۲ دارای صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی است

تبلت Oppo Pad 2 دارای صفحه نمایش ۱۱.۶۱ اینچی IPS LCD است که از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر ابعاد ۷:۵ دارد. این نمایشگر وضوح ۲۸۰۰×۲۰۰۰ پیکسل داشته و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را دارد. صفحه نمایش اوپو پد ۲ رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و رنگ های ۱۰ بیتی را در اختیار کاربران خود قرار داده و ۸۸ درصد از پنل جلویی تبلت را به خود اختصاص داده است. قاب پشتی Oppo Pad 2 از جنس آلومینیوم بوده و یک لنز دوربین در آن دیده می‌شود. این دوربین قادر به فیلم برداری 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و توانایی ضبط ویدئو های 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

Oppo Pad 2

نیروی پردازشی مورد نیاز تبلت اوپو پد ۲ توسط تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ تامین می‌شود. انتظار می‌رود که این تراشه در ویوو پد ۲ نیز به کار گرفته شود. گران قیمت ترین نسخه تبلت جدید اوپو دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5و ۵۱۲ حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 است. این تبلت به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری ColorOS بهره می‌برد. وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که ترکیب این دو با یکدیگر باعث می‌شود تا کاربران این محصول تجربه ای روان و بدون لگ داشته باشند.

Oppo Pad 2

تبلت اوپو پد ۲ از باتری پرظرفیت ۹,۵۱۰ میلی آمپری بهره برده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، GPS و پورت USB-C نیز برخوردار خواهد بود. این تبلت همچنین از قلم Oppo Pencil 2 و صفحه کلید لمسی هوشمند جدید ویوو پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هیچ نسخه ای از این دستگاه وجود نداشته که از سیم‌کارت پشتیبانی کند. به طور خلاصه، اوپو پد ۲ یک نسخه ری‌برند شده از OnePlus Pad است و انتظار می‌رود در ماه آوریل در بازار جهانی عرضه شود.

تبلت Oppo Pad 2 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

تبلت Oppo Pad 2 در سه نسخه در چین عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۲,۹۹۹ یوان (معادل ۴۳۶ دلار)، نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت ۳,۳۹۹ یوان (~۴۹۴ دلار) و نسخه دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ حافظه داخلی با قیمت ۳,۹۹۹ یوان (۵۸۱ دلار). این دستگاه در دو رنگ خاکستری و طلایی قابل تهیه است. اولین فروش Oppo Pad 2 قرار است در ۲۴ مارس (چهارم فروردین ماه) انجام شود. در حال حاضر، هیچ خبری در مورد عرضه جهانی این دستگاه وجود ندارد.

تبلت اوپو پد با اسنپدراگون 870، نمایشگر 2.5K و پشتیبانی از قلم رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره جدیدترین تبلت اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی