حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت وان پلاس پد با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، وان‌پلاس

همان‌طور که انتظار می‌رفت وان پلاس در رویداد امروز خود و در کنار گوشی های هوشمند OnePlus 11 و 11R، از تبلت وان پلاس پد نیز رونمایی کرد. این محصول طراحی جالب و متمایزی دارد؛ و غیرممکن است که آن را با تبلت سایر برند ها اشتباه بگیرید. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات OnePlus Pad بیندازیم.

وان پلاس پد از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد

تبلت وان پلاس پد در بخش محصولات پریمیوم قرار می‌گیرد. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ تأمین می‌کند. وان پلاس برای این محصول ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (از نوع UFS 3.1) در نظر گرفته است. با نگاهی به OnePlus Pad متوجه صفحه نمایش ۱۱.۶۱ اینچی خواهید شد که نسبت ابعاد تصویر غیرعادی ۷:۵ دارد. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و دارای وضوح ۲۰۰۰×۲۸۰۰ پیکسل است. کاربران، با خرید این تبلت از صفحه نمایشی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز لذت خواهند برد.

OnePlus Pad

صفحه نمایش تبلت وان پلاس توانایی تولید حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را داشته و کنتراست ۱۴۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. وان پلاس تا حد امکان حاشیه ها را کم کرده و نسبت صفحه نمایش به بدنه حدود ۸۸ درصد است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، که قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد، در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین سلفی تبلت وان پلاس پد نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و توانایی فیلمبرداری 1080p را دارد. OnePlus Pad دارای چهار بلندگو (با برخورداری از Dolby Atmos) است. صفحه نمایش این محصول نیز از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس پد به همراه کیبورد

یک باتری ۹,۵۱۰ میلی آمپری درون این تبلت قرار گرفته است. به کمک این باتری پرظرفیت، OnePlus Pad می‌تواند ۱۴ ساعت و نیم به پخش ویدیو ادامه دهد و یک ماه نیز در حالت استندبای بماند. باتری وان پلاس پد به وسیله شارژر ۶۷ واتی SuperVOOC شارژ می‌شود. همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، این تبلت در مدت ۸۰ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. OnePlus Pad در رنگ سبز (مشابه OnePlus 11) عرضه می‌شود. پنل پشتی این محصول از جنس آلومینیوم بوده و به وسیله CNC تراش خورده است. در کنار این تبلت می‌توانید صفحه کلید مغناطیسی وان پلاس، قاب Folio و قلم OnePlus Stylo را نیز تهیه کنید.

وان پلاس 11R با نمایشگر خمیده و تراشه اسنپدراگون +۸ نسل ۱ معرفی شد

 

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این تبلت منتشر نشده است

پیش فروش OnePlus Pad در آوریل امسال در اروپا، هند و آمریکای شمالی شروع می‌شود. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه وجود ندارد.

نظر شما درباره تبلت وان پلاس پد چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی