حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 8 پرو را در اولین تصویر زنده آن ببینید

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل 8 گوگل در دو مدل با نام‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro در اوایل پاییز به‌صورت رسمی معرفی شوند. درحالی‌که هنوز حدود سه ماه تا عرضه این دستگاه‌ها فاصله داریم، از ماه‌ها پیش شاهد انتشار رندرهای طراحی و مشخصات کامل آن‌ها بوده‌ایم. اکنون، به‌لطف یک تصویر زنده که به‌تازگی فاش شده است، اولین نگاه خود به طراحی پیکسل 8 پرو در دنیای واقعی را داریم.

تصویر زنده پیکسل 8 پرو

این تصاویر ابتدا در Reddit منتشر شده بودند که مدتی بعد حذف شدند. البته، در دنیای اینترنت نمی‌شود قسر در رفت و به‌لطف سایت‌هایی مانند Droid Life که موفق شدند تصاویر را پیش از حذف شدن، ذخیره کنند، اکنون با اولین نگاه خود به پیکسل 8 پرو را داریم که البته به‌نظر می‌رسد این دستگاه تنها یک نمونه اولیه است. تصویر فاش‌شده، نمایشگر و پنل پشتی این گوشی را نشان می‌دهد و منوی بوت سریع به برخی از مشخصات این دستگاه را فاش می‌کند.

ما جزئیاتی مانند اسم رمز دستگاه husky، حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 سامسونگ و همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی را شاهد هستیم. متأسفانه، چیزی فراتر از این‌ها فاش نشده است زیرا به‌نظر می‌رسد دستگاه در حالت بوت خود قرار دارد که به این معناست که محتویات آن به‌طور کامل حذف شده است. در قسمت پشتی شاهد ترکیب دوربین سه‌گانه با لنزهایی در یک بریدگی مشترک هستیم. گزارش‌های اولیه درباره مشخصات دوربین حاکی از آن است که پیکسل 8 پرو با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN2 سامسونگ، سنسور 64 مگاپیکسلی فوق‌عریض و درنهایت سنسور تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد.

تصویر زنده پیکسل 8 پرو

تصویر زنده پیکسل 8 پرو

در این تصاویر برچسب‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این یک نسخه آزمایشی است و برای استفاده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید نشده است. تا مبحث طراحی، پنل جلویی اکنون دارای نمایشگر کاملاً تخت با حداقل حاشیه صفحه و سوراخ نمایشگر مرکزی است. در قسمت پشتی نیز، شاهد استفاده از رنگ مشکی مات به‌همراه سه لنز دوربین و دو بریدگی دیگر برای فلش LED و سنسور جدید سنجش دمای بدن هستیم.

به‌نظر می‌رسد باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم این گوشی‌ها واقعاً چه چیزی برای ارائه دارند. اما یکی از مواردی که می‌تواند پیکسل 8 پرو را منحصربه‌فرد کند، همان ویژگی سنسور دماسنج مادون‌قرمز آن است. حتی بدون سری پیکسل 8، گوگل امسال ازنظر سخت‌افزاری سروصدای زیادی به پا کرده و Pixel 7a ،Pixel Tablet و Pixel Fold را عرضه کرده است.

نظر شما درباره تصویر زنده پیکسل 8 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی