حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل ۸ گوگل منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، گوگل

امروز صبح بود که رندر پیکسل ۸ پرو گوگل را با هم دیدیم. آنطور که پیداست گوگل هم اعتقادش به نمایشگر دولبه خمیده را از داده است و پرچمدار پریمیوم خود را با نمایشگر تخت عرضه خواهد کرد. به تازگی رندر پیکسل ۸ منتشر شده که نگاهی به مدل پایه پرچمدار ۲۰۲۳ گوگل را به ما می‌دهد.

رندر پیکسل ۸ گوگل

رندرهای پیکسل ۸ به وضوح نشان می‌دهد که طراحی پرچمدارهای ۲۰۲۳ گوگل با نمایشگر دارای گوشه‌های گردتر ارائه می‌شود. این تغییر نگرش را می‌توان در گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس و متعاقبا در گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس هم دید. البته این تغییر طراحی سامسونگ هم بی ارتباط به طراحی آیفون‌های اپل نیست.

رندر Pixel 8

رندر Pixel 8

اندازه نمایشگر مدل پایه خانواده پرچمدار ۲۰۲۳ گوگل کمی کوچکتر از سال گذشته شده است. پنل نمایشگر این دستگاه ۶.۲ اینچی خواهد بود در حالی که سال گذشته یک پنل ۶.۳ اینچی داشتیم. البته که تغییر خیلی بزرگی نیست اما قاب ذکر است.

همچنین نوار دوربین به نظر کمی عریض‌تر شده و قاب دوربین هم بزرگتر و قابل توجه‌تر طراحی خواهد شد. این تغییرات در مدل پرو که رندر آن را صبح دیدیم نیز وجود داشت.

رندر پیکسل 8 پرو گوگل را با نمایشگر تخت و سنسور جدید دوربین آن ببینید

بر اساس گزارش جدید که این رندرها برمبنای آن‌ها زده شده‌اند، ابعاد این دستگاه ۱۵۰.۵ در ۷۰.۸در ۸.۹ میلی متر خواهد بود که ۵ میلی‌متر کوتاه‌تر و ۲.۴ میلی‌متر کم‌عرض‌تر از نسل قبلی است. همچنین ضخامت حدود ۰.۲ میلی‌متر افزایش میابد و بیشترین ضخامت در بخش دوربین به ۱۲ میلی‌متر می‌رسد.

در بخش سخت افزار احتمالا نسل سوم تراشه تنسور گوگل با فقط ۸ گیگابایت حافظه رم همراه شود. نمایشگر احتمال دارد که از ۹۰ هرتز سال گذشته به ۱۲۰ هرتز ارتقا پیدا کند. صحبت‌هایی درباره ارتقا در بخش دوربین هم وجود دارد اما جزئیاتی برای آن ارائه نشده است.

در صورت حفظ قیمت جذاب ۶۰۰ دلاری برای پیکسل ۸ مدل پایه می‌توان گفت که شاید دستگاه وسوسه‌کننده‌ای ظاهر شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)