حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل 8 پرو گوگل را با نمایشگر تخت و سنسور جدید دوربین آن ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، گوگل

پس از افشای رندرهای طراحی Pixel Fold و Pixel 7a در ماه‌ها و هفته‌های گذشته، اکنون، اولین رندر پیکسل 8 پرو درفاصله‌ی بیش از شش ماه تا معرفی رسمی آن منتشر شده است که تغییر طراحی محسوس این گوشی در بخش نمایشگر و نوار دوربین را نشان می‌دهد.

رندر پیکسل 8 پرو گوگل

رندرهای جدید که توسط OnLeaks و با همکاری SmartPrix منتشر شده‌اند، اولین نگاه ما به Google Pixel 8 Pro در رندر مبتنی‌بر CAD نشان می‌دهد. با توجه به این تصاویر، طراحی پرچمدار آینده گوگل کاملاً مشابه Pixel 7 Pro است اما با برخی تغییرات واضح و خوشایند.

برای اولین بار، به‌نظر می‌رسد که مدل پرو گوشی گوگل نمایشگر خمیده خود را به‌نفع یک نمایشگر کاملا تخت کنار گذاشته است. این صفحه‌نمایش فاقد هرگونه انحنایی بوده که در دو مدل قبلی پیکسل پرو دیده بودیم، اما مطمئناً هنوز فضایی برای انحناهای جزئی در لبه‌ها وجود دارد. در هر صورت، با توجه به ناامیدی ناشی از نمایشگرهای منحنی، این یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود.

رندر پیکسل 8 پرو گوگل

رندر پیکسل 8 پرو گوگل

نکته قابل‌توجه این است که به‌نظر می‌رسد صفحه‌نمایش در مقایسه با گوشی‌های قبلی گوگل حاشیه‌های بسیار باریک‌تری دارد؛ اگرچه با رندرهای مبتنی‌بر CAD، این جزئیات به‌راحتی اشتباه می‌شود و ما باید محصول نهایی را ببینیم تا از این موضوع مطمئن شویم.

اما آنچه در اینجا بسیار جالب است، اضافه شدن یک سنسور جدید در نوار دوربین Google Pixel 8 Pro می‌باشد. این گوشی دارای همان آرایه دوربین سه‌گانه پیکسل 6 پرو و پیکسل 7 پرو است، اگرچه این بار هر سه سنسور در یک بریدگی قابل‌توجه در نوار دوربین جمع شده‌اند. در سمت راست و زیر فلاش LED اما، یک سنسور چهارم به‌چشم می‌خورد.

کاری که این سنسور انجام می‌دهد درحال‌حاضر نامشخص است. این می‌تواند به‌سادگی یک سیستم فوکوس خودکار بهتر باشد، مانند آنچه سامسونگ در Galaxy S23 Ultra ارائه می‌دهد، یا یک سنسور ماکرو یا عمق‌سنج که بسیاری از تلفن‌های امروزی ارائه می‌دهند، یا حتی یک فرضیه پیشرفته‌تر به‌سبک اپل و استفاده از سنسور مشابه LIDAR آیفون‌های پرو.

هر چه که باشد، مطمئناً جالب است که ببینیم گوگل به‌طور مداوم این طراحی را درطول زمان گسترش داده و به‌روز می‌کند.

ابعاد پیکسل 8 پرو 162.6×76.5×8.7 میلی‌متر می‌باشد که کمی کوچکتر از 162.9×76.6×8.9 میلی‌متر پیکسل 7 پرو است. اندازه نمایشگر نیز حدود 6.52 اینچ ذکر شده است.

انتظار می‌رود پیکسل 8 پرو در اواخر سال جاری معرفی شود و احتمالاً پردازنده Tensor G3 را به‌همراه خواهد داشت. درنهایت، مشخص نیست که آیا پیکسل 8 استاندارد نیز از این سنسور جدید مرموز استفاده می‌کند یا خیر.

نظر شما درباره رندر طراحی پیکسل 8 پرو گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی