حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجهیز Nothing Phone 2 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 توسط مدیرعامل این شرکت تأیید شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

مدیرعامل برند Nothing، کارل پی، به‌تازگی در یک توییت تأیید کرده است که گوشی آینده این شرکت با نام Phone 2 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام مجهز خواهد شد. او افزود که این دستگاه ارتقای قابل‌توجهی نسبت‌به مدل قبلی خود دارد و دستاوردهای عملکردی خوبی را از خود به‌جای می‌گذارد. چندی پیش با انتشار تیزر رسمی Nothing Phone (2)، تأیید شد که این گوشی در تابستان امسال به‌صورت رسمی معرفی می‌شود.

تجهیز Nothing Phone 2 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

اوایل این هفته، لیست بنچمارک Geekbench نشان داد که شخصی به گوشی Phone (2) دسترسی داشته است. همان‌طور که در آن زمان اعلام شد، Phone (2) با شماره مدل Nothing A065 با 12 گیگابایت رم و اندروید 13 در بنچمارک مذکور تست شده است. علاوه‌بر این، لیست Geekbench همچنین اشاره کرد که ایم دستگاه دارای پردازنده هشت هسته‌ای با سه خوشه متفاوت است.

کارل پی، مدیرعامل Nothing، اکنون تأیید کرده است که Phone (2) اواخر امسال با Snapdragon 8 Plus Gen 1 عرضه خواهد شد که درحال‌حاضر سومین چیپست قدرتمندی است که کوالکام پس از Snapdragon 8 Gen 2 و Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy ارائه می‌کند. مسلماً این اطلاعیه جای تعجب ندارد. کوالکام در ماه‌های گذشته به‌طور ضمنی تأیید کرده بود که گوشی آینده Nothing از تراشه 8 پلاس نسل 1 این شرکت استفاده می‌‌کند.

تجهیز Nothing Phone 2 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

تجهیز Nothing Phone 2 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

Snapdragon 8 Plus Gen 1 تا 25 درصد عملکرد بهتری نسبت‌به Snapdragon 778G Plus ارائه می‌دهد که در Phone (1) استفاده شده است. کارل پی همچنین ادعا می‌کند که تراشه جدید برنامه‌ها را دو برابر سریع‌تر از Phone (1) در آزمایش‌های اولیه باز می‌کند، «با بهبود عملکرد کلی 80 درصدی».

به‌طور جداگانه، Pei توضیح می‌دهد که انتخاب Snapdragon 8 Plus Gen 1 به Nothing اجازه می‌دهد تا Phone (2) را با توجه به قیمت رقابتی آن، برای عموم مردم در دسترس‌تر نگه دارد و درعین‌حال تجربه بهبودیافته‌ای را در مقایسه با Phone (1) ارائه دهد. «تجربه بهبودیافته‌ای» که Pei از آن صحبت می‌کند، فراتر از عملکرد است، با اشاره به عمر باتری، اتصال شبکه و بهبودهای دوربین، مانند یک ISP بهبودیافته که امکان پشتیبانی از ویدیوهای 4K/60 FPS و RAW HDR را فراهم می‌کند. متأسفانه، به‌جز تعهد مبهم مبنی‌بر عرضه Phone (2) در تابستان 2023، هنوز هیچ جزئيات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست.

نظر شما درباره تجهیز گوشی آینده Nothing به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی