حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Ace 2V با تراشه Dimensity 9000 و قیمت 330 دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس ماه گذشته گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 را در چین معرفی و عرضه کرد و این دستگاه درواقع همان OnePlus 11R برای بازار داخلی بود. اکنون، وان پلاس گوشی شبه‌پرچمدار OnePlus Ace 2V را معرفی کرده است که با تراشه Dimensity 9000 و قیمت پایه 330 دلاری خود، گزینه‌ی جذابی در بخش میانی بازار محسوب می‌شود. همچنین گفته می‌شود که وان پلاس Nord 3 آینده نیز نسخه تغییرنام‌یافته این گوشی برای بازار خارجی خواهد بود.

وان پلاس Ace 2V

OnePlus Ace 2V درواقع به‌نوعی مدل ارزان‌تر OnePlus Ace 2/OnePlus 11R است و برای رسیدن به این قیمت پایین‌تر، تغییراتی را نیز به‌همراه دارد. برای شروع، این شرکت پردازنده Snapdragon 8 Plus Gen 1 را با چیپست مدیاتک Dimensity 9000 جایگزین کرده است.

وان پلاس همچنین صفحه‌نمایش OLED تخت را در مقایسه با پنل خمیده 11R برای این گوشی انتخاب می‌کند. به‌غیر از این مورد، هنوز هم شاهد استفاده از صفحه‌نمایش 6.74 اینچی 120 هرتزی با رزولوشن 2772 در 1240 هستیم.

وان پلاس Ace 2V

وان پلاس Ace 2V

ما همچنین همان باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی را در اینجا داریم، اما OnePlus Ace 2V حداکثر سرعت شارژ سیمی را از 100 وات به 80 وات کاهش می‌دهد. مطابق پرچمداران وان پلاس، این گوشی نیز فاقد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم بوده، اما حداقل شارژر آن درون جعبه قرار دارد.

بزرگ‌ترین بخش تقلیل یافته اما، مربوط به دوربین است؛ جایی‌که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 گوشی OnePlus 11R با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) راه را برای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بدون OIS باز کرده است. بااین‌حال، هنوز یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دراختیار دارید. نیازی به گفتن نیست که به‌دلیل فقدان سخت‌افزار لرزشگیر، انتظار داریم فیلم‌های لرزان‌تر و عکس‌های کمتر تأثیرگذار در نور کم از لنز اصلی Ace 2V را شاهد باشیم.

این گوشی جدید همچنین طراحی متفاوتی نسبت به OnePlus 11R ارائه می‌دهد. به‌طورخاص، شما به لبه‌های صاف و دو ماژول دایره‌ای دوربین نگاه می‌کنید که در راستای فلاش LED است.

از دیگر ویژگی‌های OnePlus Ace 2V می‌توان به شیشه محافظ AGC DT-Star2 در جلو، دکمه لغزنده هشدار، بلوتوث 5.3، بلندگوی دوگانه، سیستم‌عامل Color OS 13 و اندروید 13، فرستنده IR، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و وای‌فای 6 اشاره کرد.

تمام این تغییرات به معنی کاهش قیمت این گوشی بوده و OnePlus Ace 2V از 2299 یوان (~ 332 دلار) برای مدل پایه 12/256 گیگابایتی شروع می‌شود. این باعث می‌شود که قیمت این دستگاه به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از OnePlus Ace 2 باشد که از 2799 یوان (404 دلار) شروع می‌شود.

درنهایت، انتظار می‌رود این دستگاه در ماه‌های آینده تحت نام OnePlus Nord 3 برای بازار بین‌المللی نیز عرضه شود.

نظر شما درباره گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2V چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی