حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و طراحی وان پلاس Nord 3 فاش شد: شارژر ۱۰۰ واتی و نمایشگر Amoled

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس به زودی از چندین محصول جدید رونمایی خواهد کرد. قرار است OnePlus 11 در هفتم فوریه (۱۸ بهمن ماه) معرفی شود. در همان روز نیز شاهد رونمایی OnePlus Ace 2/ 11R در چین خواهیم بود. در حال حاضر اما گزارشاتی منتشر شده، که طراحی و مشخصات وان پلاس Nord 3 را فاش می‌کند. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند با اسم رمز «Larry» در دست توسعه قرار دارد ‌‌. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گوشی میان رده بپردازیم.

وان پلاس Nord 3 از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ بهره خواهد برد

افشاگر معروف اطلاعات یعنی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو طراحی و مشخصات وان پلاس Nord 3 را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند از طراحی فلت بهره خواهد برد. این نوع طراحی اخیراً در میان میان رده ها بسیار محبوب بوده است. طراحی «flat» یعنی این تلفن هوشمند دارای قاب پشتی مسطح، صفحه نمایشی بدون لبه های خمیده خواهد بود. در ماژول دوربین دایره ای شکل قاب پشتی OnePlus Nord 3 دیده می‌شود ‌. ماژول بالایی دارای یک سنسور بوده، اما در ماژول پایینی دو لنز دوربین مشاهده می‌شود. دو فلاش LED نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است.

طرح اولیه وان پلاس نورد ۳

به نظر می‌رسد صفحه نمایش OnePlus Nord 3 حاشیه های کم و یکنواختی دارد. تصویر منتشر شده، نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای کلید فیزیکی هشدار خواهد بود ‌‌.  این موضوع عجیب به نظر می‌رسد، زیرا وان پلاس در گذشته اعلام کرده بود این ویژگی صرفا مختص گوشی های بالارده و پریمیوم خواهد بود ‌‌. گفته می شود که Nord 3 یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 1.5K را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر این گزارش درست باشد، OnePlus Nord 3، بالاترین وضوح نمایشگر را در بین سری نورد خواهد داشت.

OnePlus Nord 2 5G

انتظار داریم که تراشه ۸ هسته ای دیمنسیتی ۸۲۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین کند. این تراشه با فناوری ۴ نانومتری کمپانی TSMC تولید شده است. پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 در این تراشه قرار دارد. Dimensity 8200 عملکرد خوبی دارد. و تراشه ای مناسب برای یک میان رده پریمیوم محسوب می‌شود. اما عملکرد این تراشه به هیچ عنوان در سطح یک پرچمدار نیست.

جزئیات مربوط به دوربین سه‌گانه این تلفن هوشمند هنوز مشخص نیست. با این حال، وب‌سایت Gizmochina می‌گوید که می‌توانیم انتظار سنسور ۶۴ مگاپیکسلی Omnivision یا سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 را برای دوربین اصلی را داشته باشیم. احتمالا این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز خواهد بود ‌‌.

وان پلاس نورد ۳ احتمالا از شارژر فوق سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند

میزان دقیق ظرفیت باتری این دستگاه نیز هنوز مشخص نیست. اما گفته می‌شود که OnePlus Nord 3 از باتری ۴،۵۰۰ یا ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد. نکته جذاب اما آن است که این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. OnePlus Nord 3 اولین گوشی هوشمند سری نورد است که از شارژ سریع سه رقمی پشتیبانی می‌کند. این توان از شارژ سریع پیش از این تنها برای تلفن های هوشمند پرمیوم استفاده شده بود. این گوشی هوشمند به سیزدهمین نسخه اندروید مجهز خواهد بود. و در نسخه گلوبال دارای رابط کاربری OxygenOS 13و در نسخه چین دارای رابط کاربری ColorOS 13 است.

تاریخ معرفی وان پلاس 11R رسما مشخص شد: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه قیمتی را برای وان پلاس نورد ۳ مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی