حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ZTE با نام Nubia Z60 Fold به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | ZTE، شایعات

دو ماه پیش بود که گوشی پرچمدار جدید ZTE به نام nubia Z50 Ultra رونمایی شد. در حالی که انتظار می‌رود سری Z50 به عنوان پرچمدار امسال ادامه حیات بدهد اما شایعه جدیدی، درباره آغاز سری Z60 با یک دستگاه خاص منتشر شده است. گفته می‌شود که گوشی تاشو ZTE با نام Nubia Z60 Fold به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی تاشو ZTE با نام Nubia Z60 Fold

خیلی از برندهای اندرویدی پیش از این وارد دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند تاشو شده‌اند. حتی برخی از آن‌ها مانند سامسونگ می‌خواهند تابستان امسال نسل پنجم محصولات تاشو خود را معرفی کنند. جدیدترین بازیگر این بازار هم گوگل است که با پیکسل فولد به رقبا اعلام حضور می‌کند. به نظر می‌رسد ZTE باید بازیکن بعدی باشد.

گفته می شود Nubia Z60 Fold با شماره مدل NX801J در دست توسعه است. این گزارش ادعا می‌کند که این گوشی تاشو ZTE در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ و حداقل با سه رنگ به فروش می رسد.

ZTE

ZTE

این گزارش مدعی است که Nubia Z60 Fold از یک صفحه نمایش تاشو ۷.۳ اینچی AMOLED بهره می برد. بر اساس این اندازه نمایشگر، می‌توان انتظار داشت که این گوشی تاشو به طراحی Galaxy Z Fold 4 نزدیک‌تر باشد. متاسفانه مشخصات صفحه نمایش بیرونی در حال حاضر مشخص نیست.

این گوشی می‌تواند از چیپست سری اسنپدراگون ۸ استفاده کند که احتمالا اسنپدراگون ۸ نسل ۲ یا اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود. احتمال حضور ۱۲ گیگابایت حافظه رم در کنار این تراشه بعید نیست.

گفته می شود که نوبیا زد ۶۰ فولد با مدل‌های 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی کند. همچنین ممکن است شارژ بی سیم هم در دسترس باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ZTE می‌تواند در بازار گوشی‌های تاشو یک بازیگر قوی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)