حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه Tensor G3 گوگل در بنچمارک Geekbench مشاهده شد؛ عملکرد ضعیف‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 1

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، پردازشگرها، گوگل

تراشه آینده Tensor G3 گوگل ممکن است تعداد هسته‌های بیشتری نسبت‌به چیپست‌های رقیب در گوشی‌های هوشمند اندرویدی داشته باشد، اما طبق آخرین افشاگری، این موضوع به نتیجه تک‌هسته‌ای یا چندهسته‌ای بالاتر در بنچمارک Geekbench کمک نمی‌کند.

بنچمارک Geekbench تراشه Tensor G3 گوگل

افشاگر Revegnus در توییتر به‌تازگی نتایج Geekbench تراشه Tensor G3 را منتشر کرده است. طبق این نتایج، تنسور G3 امتیاز تک‌هسته‌ای 1186 و امتیاز چندهسته‌ای 3809 را به‌دست آورده است. جالب اینجاست که این نتایج در Geekbench 5 آزمایش شده و در تاریخ 12 آوریل آپلود شده است، نه امروز؛ که نشان می‌دهد اعدادی که در‌حال‌حاضر به آن‌ها نگاه می‌کنیم می‌تواند از یک نمونه اولیه باشد، زیرا نام رسمی دستگاه نیز ذکر نشده است.

بااین‌حال، وقتی دیروز مشخصات Tensor G3 را گزارش دادیم، پردازنده 9 هسته‌ای و فرکانس آن با اطلاعات نتایج Geekbench 5 مطابقت داشت و نشان داد که Pixel 8 و Pixel 8 Pro مانند سال گذشته کندتر از رقبا خواهند بود. حتی ناامیدکننده‌تر در مورد این امتیازات این است که Tensor G3 کندتر از Snapdragon 8 Gen 1 سال 2021 می‌باشد که باعث می‌شود Tensor G3 نسبت‌به یک تراشه تقریباً 2 ساله توانایی کمتری داشته باشد.

بنچمارک Geekbench تراشه Tensor G3 گوگل

بنچمارک Geekbench تراشه Tensor G3 گوگل

خوشبختانه، ممکن است عملکرد Tensor G3 را دست‌کم گرفته باشیم زیرا در تاپیک توییتری که توسط Revegnus شروع شد، یکی از کاربران با دسته اظهار داشت که نتایج جعلی هستند، زیرا ظاهراً از تراشه‌ای می‌آیند که حتی هسته اصلی Cortex-X3 را نیز ندارد. اگرچه فرکانس آن یکسان است. متأسفانه، تراشه‌های سری Tensor گوگل به‌دلیل کندتر بودن نسبت به سایر چیپست‌ها شهرت پیدا کرده‌اند و مشخص نیست که گوگل درنظر دارد تا چه زمانی این رویه را متوقف کند.

صرف‌نظر از این، ما امیدواریم که امتیازات واقعی Tensor G3 بسیار بالاتر از این باشد زیرا رقابت همیشه بهترین‌ها را در این حوزه به‌ارمغان می‌آورد. درحال‌حاضر، ما به خوانندگان خود توصیه می‌کنیم که این اطلاعات را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرند و منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی باشند.

نظر شما درباره بنچمارک Geekbench تراشه تنسور G3 گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی