حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ به‌زودی امکان استفاده از یک اکانت در دو گوشی به‌طور همزمان را فراهم می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان، شایعات

واتس اپ سرانجام قرار است ویژگی بسیار موردانتظار پشتیبانی چند دستگاهی را به اپلیکیشن پیام‌رسان خود اضافه کند. اخیرا، برخی از آزمایش‌کنندگان خوش‌شانس نسخه بتا به Companion Mode جدید در اندروید دسترسی پیدا کرده‌اند که به کاربران امکان می‌دهد یک دستگاه جدید را با همان حسابی که در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند، لینک کنند. این در اصل به این معنی است که به‌عنوان یک کاربر، می‌توانید از یک اکانت واتس اپ با یک شماره تلفن در دو گوشی مختلف به‌طور همزمان استفاده کنید.

امکان استفاده از یک اکانت در دو گوشی در واتس اپ

این حالت یکی از پرتقاضاترین و همچنین موردانتظارترین ویژگی‌های این پیام‌رسان است. رقبایی مانند تلگرام از مدت‌ها قبل‌تر این قابلیت را ارائه می‌دهند و واتس اپ متعلق به متا اکنون درحال پیشرفت در این زمینه است.

با آخرین نسخه 2.22.24.18 برای واتس اپ (بتا)، برخی از کاربران خوش‌شانس ویژگی جدیدی به نام Companion Mode دریافت کرده‌اند که به آن‌ها امکان می‌دهد یک تلفن جدید را به‌عنوان دستگاه ثانویه خود اضافه کنند. این ویژگی اولین بار توسط WABetainfo مشاهده شد و اکنون فقط برای مجموعه خاصی از کاربران بتا در دسترس است.

امکان استفاده از یک اکانت در دو دستگاه در واتس اپ

امکان استفاده از یک اکانت در دو گوشی در واتس اپ

به‌روزرسانی اخیر بتا، پشتیبانی از Link to Tablet را نیز اضافه کرده است. همان‌طور که در اسکرین‌شات بالا می‌بینید، برای بررسی اینکه آیا ویژگی جدید را دریافت کرده‌اید، فقط می‌توانید روی نماد منو ضربه بزنید و “Linked devices” را انتخاب کنید. در اینجا اگر این ویژگی فعال باشد، “Link with your phone” را مشاهده خواهید کرد و برنامه از شما می‌خواهد که کد QR را اسکن کنید، درست مانند برنامه WhatsApp Web یا نسخه Desktop.

هنگامی که تلفن را با حساب WhatsApp مرتبط کردید، چت‌ها در هر دو دستگاه همگام‌سازی می‌شوند. بااین‌حال، برخی از ویژگی‌ها مانند مکان زنده و استکیرها ممکن است همگام‌سازی نشوند. همچنین می‌توانید به‌طور همزمان حداکثر چهار دستگاه را به یک حساب واتس اپ لینک دهید.

همان‌طور که قبلاً گفته شد، این ویژگی اکنون فقط برای برخی از آزمایش‌کنندگان نسخه بتا ارائه شده اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده به‌صورت گسترده منتشر شود.

نظر شما درباره امکان استفاده از یک اکانت در دو گوشی در اپلیکیشن واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی