حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C12 Pro با اندروید ۱۲ نسخه Go و تراشه Unisoc معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

به راستی چه الزامی برای استفاده از پسوند پرو در یک دستگاه فوق اقتصادی است که نسخه ساده شده اندروید را دارد و تراشه‌ای بسیار ساده دارد؟ این را باید از HMD پرسید، چرا که امروز نوکیا C12 Pro با اندروید ۱۲ نسخه Go و تراشه Unisoc معرفی شده است.

نوکیا C12 Pro

اگر به یاد داشته باشید، سه ماه بود که نوکیا C12 با قیمت ۱۳۰ دلار معرفی شد. دستگاهی با Android 12 Go Edition و نمایشگر ۶.۳ اینچی که باید سطح اقتصادی بد به نظر نمی‌رسید و طراحی خاصی هم داشت.

معنی پسوند Pro برای نوکیا C12 Pro یک باتری بزرگتر است. همچنین با توجه به عرضه اولیه آن در هند، قیمت بسیار رقابتی‌تری نسبت به مدل پایه دارد که ابتدا در اروپا عرضه شد.

نوکیا سی ۱۲ پرو با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری قابل تعویض توسط کاربر ارائه می‌شود. این ۳۳ درصد بزرگتر از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مدل عادی است.

نوکیا C12 Pro

نوکیا C12 Pro

یک صفحه نمایش 6.3 اینچی HD+ در جلو با یک بریدگی قطره‌طور برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. در قسمت پشتی یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی و فلاش LED قرار گرفته است.

نوکیا C12 Pro مجهز به چیپست 9863A1 برند Unisoc است که با ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل سفارش است. این گوشی اندروید ۱۲ (نسخه Go) را ارائه می‌کند و به‌روزرسانی‌های امنیتی سه ماهه به مدت دو سال برای آن وعده داده شده است.

قیمت نوکیا سی ۱۲ پرو چقدر است؟

نوکیا C12 پرو در رنگ های فیروزه‌ای، نعنایی‌روشن و زغالی عرضه می شود. قیمت آن برای مدل‌های زیر و در هند به قرار زیر است:

  1. ۱- مدل ۲ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۸۵ دلار
  2. ۲- مدل ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۹۱ دلار

با توجه به این قیمت‌گذاری که خیلی ارزان‌تر از عدد ۱۳۰ دلاری نوکیا سی ۱۲ است، باید گفت که شاید بازار اقتصادی هند از آن استقبال خوبی داشته باشد.

نظر شما درباره Nokia C12 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)