حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر جدید آنر X50i طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

پوستر جدید آنر X50i، طراحی این تلفن هوشمند را به ما نشان می‌دهد. می‌دانیم که این گوشی در ۲۱ آوریل (یکم اردیبهشت ماه) معرفی خواهد شد. گوشی هوشمند آینده آنر طراحی خیره کننده و جذابی دارد. انتظار می‌رود X50i یک تلفن هوشمند اقتصادی، اما با مشخصاتی قدرتمند باشد.

پوستر آنر X50i به برخی از مشخصات این گوشی نیز اشاره می‌کند

پوستر جدید آنر X50i برخی از مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرده است. چندی پیش، تصاویر زنده این تلفن هوشمند فاش شده بود، اما این اولین بار است که تصاویر X50i به طور رسمی از سوی آنر منتشر می‌شود. این دستگاه دارای ماژول دوربین دو حلقه ای با طراحی شبیه به عدد 8 انگلیسی است. الگوی شبیه به یک پر، در سر تا سر قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. این گوشی در دو رنگ جدید به نام‌های «Willow Wind» و «Apricot Blossom Rain» در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پوستر جدید منتشر شده از سوی آنر

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Honor X50i دارای صفحه نمایش۶.۷ اینچی ۹۰ هرتزی خواهد بود. نمایشگر این تلفن هوشمند حاشیه های بسیار کمی خواهد داشت. تراشه ۸ هسته ای Dimensity 6020 نیروی پردازشی جدیدترین گوشی آنر را تأمین خواهد کرد. این تراشه با فرآیند ساخت ۷ نانو متری TSMC تولید شده است. این تلفن هوشمند آینده آنر از رم های LPDDR4X و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 بهره مند خواهد بود. این گوشی در سه نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود؛ و ۷ گیگابایت حافظه رم مجازی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

همان طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره کرده است، دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. این دوربین ثانویه برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد. انتظار می‌رود که دوربین سلفی Honor X50i نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته باشد. متاسفانه در این دستگاه خبری از اندروید ۱۳ نبوده و به طور پیش‌فرض از دوازدهمین نسخه اندروید استفاده شده است. این تلفن هوشمند دارای ضخامت ۷.۴۸ میلی متری و وزن ۱۷۹ گرمی خواهد بود.

هم اکنون پیش فروش Honor X50i آغاز شده است. محدوده قیمت مورد انتظار این تلفن هوشمند بین ۱,۵۰۰ تا ۲,۰۰۰ یوان (۲۱۸ تا ۲۹۰ دلار) است.

تاریخ رونمایی آنر X50i مشخص شد: یکم اردیبهشت ماه

 

نظر شما درباره Honor X50i چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی