حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۱۱ با ناچ مشابه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو ارایه می‌شود؟

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

داینامیک آیلند یا همان ناچ منحصر به فرد آیفون ۱۴ پرو توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. حدودا ۴ ماهی هست که شیائومی پیش قدم شده و با CIVI 2 طراحی آن را به محصولات خود آورده است. همین دستگاه در بازار جهانی با نام شیائومی ۱۳ لایت عرضه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که Xiaomi تنها برندی نیست که به چنین موضوعی فکر کرده است. با انتشار یک رندر غیررسمی گفته می‌شود که احتمالا هواوی نوا ۱۱ با ناچ مشابه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو ارایه می‌شود.

هواوی نوا ۱۱

هواوی‌ای که الان می‌بینیم تنها سایه‌ای از برند عظیم جهانی است که قبلا وجود داشت. منظور از “قبلا”، قبل از تحریم‌های ایالات متحده است که تا حد زیادی باعث مرگ بازار جهانی این برند شد. با این حال، این تحریم مانع از ساخت گوشی‌های هوشمند جدید نشده است. جدیدترین گوشی شایعه شده از محصولات Huawei با نام نوا ۱۱ و طراحی خاص در راه است.

بر اساس گزارشی از یک منبع نزدیک به هواوی، طراحی ناچ جدید هواوی ممکن است در Nova 11 ارائه شود. ظاهرا این ناچ شبیه یک کپسول خواهد بود و دارای بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری است که می‌تواند شکل آن را بر اساس اعلان‌ها تغییر دهد.

هواوی نوا ۱۱

هواوی نوا ۱۱

آنطور که گفته شده، تعییر شکل این بخش از نمایشگر مشابه با داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو خواهد بود. در حقیقت برخی نوتیفیکیشن‌ها در امتداد طراحی کپسولی آن ادامه خواهند یافت.

در حال حاضر، نحوه عملکرد بخش نرم افزار ناچ هواوی مشخص نیست. اگرچه، رندر منسب به Huawei Nova 11 طراحی کلی مشابه به آیفون ۱۴ پرو را نشان می‌دهد.

البته بد نیست یادآوری کنم که بریدگی کپسولی شکل برای محصولات هواوی موضوع جدیدی نیست. مثلا هواوی Nova 10 Pro سال گذشته دوربین دوگانه خود را در ناچ‌ی با طراحی مشابه قرار داد اما موقعیت آن مرکز نمایشگر نبود و گوشه سمت چپ را برای این کار انتخاب کرده بود.

هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو با تراشه اسنپدراگون 778G 4G در چین معرفی شدند

در نوا ۱۱ این ناچ به مرکز لبه بالای نمایشگر تغییر مکان خواهد داد و ویژگی‌های نرم افزاری مربوط به نمایش نوتیفیکیشن‌ها را پیرامون آن خواهد داشت.

این گزارش عنوان می‌کند که Nova 11 یک محصول برای بازار جهانی نخواهد بود یا حتی از قابلیت اتصال 5G برخوردار نیست. البته شایعه استفاده از نسخه 4G اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای هواوی نوا ۱۱ می‌تواند یک موضوع قابل توجه باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که Nova 11 دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چی بگیم، کپی!؟ الهام؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)