حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی درباره گوشی تاشو Oppo Find N3 منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

سه ماه پیش گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip با قیمت ۸۶۰ دلار در چین معرفی شد. این دستگاه یک نمایشگر بیرونی ۳.۶ اینچ داشت که آن را به بزرگترین نمایشگر بیرونی یک گوشی تاشو کوچک تبدیل کرد. همزمان با آن گوشی تاشو بزرگتر Find N2 رونمایی شد که نسبت نمایشگر بسیار جالبی در داخل و بیرون ارائه می‌کرد. به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی تاشو Oppo Find N3 منتشر شده که می‌تواند قابل توجه باشد.

گوشی تاشو Oppo Find N3

دو ماه پیش بود که اولین شایعات درباره اوپو Find N3 منتشر شده بود. برای یادآوری، این گزارش ادعا کرد که Find N3 با شماره مدل PHN110 در حال توسعه بوده و سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب پشتی خواهد داشت.

شماتیک منتسب به اوپو Find N3

شماتیک منتسب به اوپو Find N3

گزارش جدید عنوان می‌کند که Find N3 دارای سه سنسور سونی IMX890 است که Find X6 Pro برای دوربین‌های اصلی، زاویه فوق عریض و تله فوتو استفاده می کند. در مقابل، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار Oppo از حسگر سونی IMX989 برای دوربین اصلی خود استفاده می کند. این همان سنسوری است که در Vivo X90 Pro Plus و Xiaomi 13 Pro استفاده شده است.

جای تعجب نیست که NPU اختصاصی این برند با نام MariSilicon X در این گوشی تاشو هم استفاده شود. همچنین همکاری با برند Hasselblad نیز انجام خواهد شد.

برای سنسور دوربین سلفی به اُمنی‌ویژن اتکا شده است. سنسور Omnivision OV32C برای آن استفاده می‌شود که همان حسگر ۳۲ مگاپیکسلی موجود در Find N2 است.

گفته می‌شود که اوپو Find N3 باتری 4800 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌دهد که نسبت به Find N2 با باتری 4520 میلی آمپر ساعتی، افزایش یافته است.

یک حسگر اثر انگشت نصب شده روی قاب کناری و همچنین یک صفحه نمایش تاشو LTPO با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز قابل حدس است.

انتظار می‌رود که اوپو Find N3 حوالی تابستان ۱۴۰۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ عرضه شود، تراشه‌ای که احتمالاً کوالکام تا همان بازه زمانی آن را معرفی می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید اوپو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)