حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو اوپو Find N3 با دوربین بهتر در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

شایعه شده که OPPO در حال کار بر روی یک پرچمدار جدید تاشو اندرویدی به نام “Find N3” است. انتظار می رود این دستگاه از نسل قبلی خود قدرتمندتر باشد. علاوه بر این، گزارش شده که این گوشی هوشمند دارای ارتقاء قابل توجهی در دوربین خواهد بود. این دستگاه احتمالاً شبیه Find X6 Pro باشد و مشخصات دوربین مشابهی ارائه نماید.

گوشی تاشو اوپو Find N3

جدیدترین گوشی OPPO که فبلت تاشو Find N2 است، دارای ویژگی‌های دوربین پیشرفته مانند دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی، پردازنده هوش مصنوعی MariSilicon X اختصاصی و همکاری با برند Hasselblad است. با این حال، گفته می‌شود که Find N3 با یک ارتقای خوب، از دوربین تله‌فوتوی 32 مگاپیکسلی Find N2 پیشی می‌گیرد.

انتظار می‌رود در سال 2023 برخی از گوشی‌های تاشو، از جمله Find N3، هواوی Mate X3 و دستگاه سوم مرموز، همراه با آیفون‌های رده بالا به تیم دارندگان لنزهای زوم پریسکوپی بپیوندند. لنز پریسکوپی که امکان زوم اپتیکال بیشتری را فراهم می کند، یک قابلیت مهم برای عکاسی با گوشی های هوشمند است. با کمک طراحی خاص خود، دوربین پریسکوپی می‌تواند زوم بیشتری را در فضای کوچک‌تری ارائه دهد و در نتیجه زوم بسیار بالاتری را بدون افت کیفیت حاصل از کراپ روی تصویر ایجاد کند.

انتظار می‌رود اوپو فایند N3 با شماره مدل “PHN110” استفاده از دوربین پریسکوپی را مانند هواوی Mate X3 ارائه کند. علاوه بر این، فایند X6 پرو همچنین دارای یک محفظه دوربین اصلی گرد جدید با لنز پریسکوپ مخصوص به خود است و منجر به این حدس می شود که هر دو دستگاه Find N3 و Find X6 Pro ممکن است از یک دوربین پریسکوپی یکسان استفاده کنند، همانطور که در مورد X5 Pro و N2 اتفاق افتاد.

اگر به یاد داشته باشید اوپو Find N2 دارای تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 با پردازنده گرافیکی Adreno 730 است. اندازه صفحه نمایش هم 7.1 اینچ LTPO AMOLED تاشو و وضوح صفحه نمایش 1792 در 1920 پیکسل است.

ما درباره مشخصات اوپو فایند N3 چیز نمی دانیم اما آنچه که مشخص است این است که با مشخصات بالاتری عرضه نسبت به نسل قبلی خود عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ ارائه دوربین بهتر می تواند به رقابت این گوشی تاشو با رقبای خود کمک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)