حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find N3 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد: سریع تر از تمام گوشی های تاشو

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

زمان زیادی تا رونمایی اوپو Find N3 نمانده و این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. لیست گواهی مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند تاشو دارای شماره مدل PHN110 بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اوپو Find N3 موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است

شارژر SuperVOOC VCB7CACH برای اوپو Find N3 در نظر گرفته شده است. این شارژر دو پورت مجزا داشته و حداکثر از توان ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. بر خلاف هواوی، ما امیدواریم که این آداپتور از شارژ چندین گجت به طور همزمان پشتیبانی کند. اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو با نام Find N تنها از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد. پس از آن، Oppo Find N2 با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی عرضه شد.

گواهی 3C

در حال حاضر نیز، Oppo Find N3 به سطح گوشی های پرچمدار رسیده است. Oppo Find X6 Pro از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه تنها در مدت ۳۰ دقیقه به طور کامل فول شارژ می‌شود. مطابق با گزارش GSMArena، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند تاشو آینده اوپو نیز در همین زمان کم، به شارژ ۱۰۰ درصدی برسد. شایعات حاکی از آن است که Oppo Find N3 در اوایل ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی کند. احتمالا در آینده ای نزدیک، اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر خواهد شد.

شارژ هواوی با دو خروجی

نگاهی به مشخصات اوپو فایند ان۲

اوپو Find N2 از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند تاشو از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی تاشو نیز سنسور ۳۲ مگاپیکسلی دارد. همان طور که اشاره شد، Oppo Find N2 از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه تنها در مدت ۴۲ دقیقه فول شارژ خواهد شد.

اوپو Find N3 تأییدیه های TKDN و NBTC را دریافت کرد: زمان زیادی تا رونمایی جهانی نمانده است

نظر شما درباره گوشی هوشمند تاشو آینده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی