حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو اوپو Find N3 رسما معرفی شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو امروز جدیدترین گوشی تاشو بزرگ خود را رونمایی کرده که می‌تواند محصولی جذاب باشد. گوشی تاشو اوپو Find N3 با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و حسگر تصویر جدید سونی LYTIA-T808 همراه خواهد بود و قیمت ۱۷۴۵ دلاری دارد.

گوشی تاشو اوپو Find N3

اوپو فایند ان ۳ در قسمت بیرونی یک نمایشگر AMOLED در اندازه ۶.۳ اینچی دارد که رزلوشن آن 2484×1116 پیکسلی بوده و رفرش‌ریت متغیر 10-120 هرتزی دارد. این پنل دارای نسبت تصویر معمول و منطقی 20:9 بوده و حداکثر روشنایی 2800 نیت را در شرایط خاص به ارمغان می آورد.

وقتی که Find N3 را باز کنید، یک صفحه نمایش تاشو 7.82 اینچی با وضوح 2440×2268 پیکسلی خواهید دید که رفرش‌ریت متغیر گسترده‌تر 1-120 هرتز و همان حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت را دارد.

گوشی تاشو Oppo Find N3 دارای تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 با 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت است. باتری 4805 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی SuperVOOC ارائه می‌شود و Oppo می‌گوید تنها در 42 دقیقه باتری را از ۰ به ۱۰۰ می‌رسید.

در بخش دوربین همکاری با برند Hasselblad در Find N3 قابل توجه است. دو دوربین سلفی در دستگاه استفاده شده که یک دوربین 20 مگاپیکسلی در داخل و یک 32 مگاپیکسلی روی صفحه نمایش بیرونی وجود دارد.

برای دوربین اصلی از سنسور جدید 48 مگاپیکسلی LYTIA-T808 سونی استفاده شده است. این حسگر تصویر در اندازه 1/1.43 اینچی با فناوری ترانزیستور دو لایه طراحی شده اساساً یک معماری پیکسلی بازطراحی شده است و نوید حساسیت بهتر به نور و در نتیجه کیفیت تصویر بهتر را می دهد.

همچنین یک دوربین فوق عریض با حسگر تصویر 1/2 اینچی 48 مگاپیکسلی پشت یک لنز 14 میلی‌متری f/2.2 قرار دارد که فوکوس خودکار هم ارائه می‌نماید.

دوربین سوم یک دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی 3x اپتیکال است. حسگر تصویر 64 مگاپیکسلی 1/2 اینچی پشت لنز مجهز به OIS و f/2.6 قرار دارد. این دوربین زوم هیبریدی را تا 6 برابر یا 145 میلی متر امکان پذیر می کند.

در بخش نرم افزار، گوشی تاشو Oppo Find N3 می تواند تا سه پنجره اپلیکیشن را به صورت همزمان و در نمای عمودی و افقی نمایش دهد و به همیت دلیل اوپو آن را یک صفحه نمایش مجازی 15 اینچی (!) می نامد.

رنگ‌بندی و قیمت گوشی تاشو اوپو Find N3

گوشی تاشو Oppo Find N3 در چهار رنگ عرضه می‌شود. رنگ‌های مشکی و قرمز دارای پنل پشتی چرم گیاهی هستند، در حالی که سبز و طلایی دارای شیشه مات خواهند بود.

قیمت اوپو فایند N3 برای مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۷۴۵ دلار است.

نظر شما درباره این محصول تاشو اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)