حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو نمونه تصاویر دوربین Find X6 Pro را منتشر کرد + رندر نهایی طراحی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، دوربین

گوشی پرچمدار اوپو Find X6 Pro هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی می‌شود و این برند به‌تازگی نمونه تصاویر دوربین این دستگاه را به‌اشتراک گذاشته است که برخی جزئیات را در مورد دوربین‌های آن فاش می‌کند. همچنین یک بار دیگر دیگر شاهد همکاری این برند با شرکت عکاسی سوئدی Hasselblad هستیم.

نمونه تصاویر دوربین اوپو Find X6 Pro

این سه عکس جزئیات باورنکردنی را در وضوح تصویر و همچنین برخی جزئیات در مورد ترکیب دوربین‌ها را نشان می‌دهد. دوربین اصلی قرار است یک لنز معادل 23 میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 داشته باشد. EXIF عکس عقاب فاصله کانونی 144 میلی‌متری را نشان می‌دهد، اما این فاصله کنونی به‌خوبی می‌تواند شامل زوم دیجیتال باشد. بااین‌حال، دیافراگم بسیار روشن f/2.6 را در لنز تله‌فوتو تأیید می‌کند.

نمونه تصاویر دوربین اوپو Find X6 Pro

نمونه تصاویر دوربین اوپو Find X6 Pro

تصویر سوم با زوم اپتیکال پریسکوپی گرفته شده است، اگرچه ما معتقدیم که رقم f/4.5 نوعی خطا است زیرا لنز تله‌فوتو به دریچه دیافراگم f/2.6 مجهز است. درنهایت، این خطا ممکن است یک EXIF اشتباه باشد یا فقط یک اشتباه تایپی.

شایعات چند هفته پیش نشان دادند که اوپو فایند ایکس 6 مجهز به تراشه Dimensity 9200 و سه دوربین 50 مگاپیکسلی است که همه آنها دارای سنسور IMX890 سونی هستند. نسخه پرو باید اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور 1 اینچی سونی IMX989 برای لنز اصلی دوربین داشته باشد.

در ادامه، شاهد رندرهای نهایی طراحی سری اوپو Find X6 هستیم که ماژول دوربین بسیار بزرگ این گوشی‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که از تصاویر رندر مشخص است، این دستگاه‌ها در رنگ‌های متنوع و یک نوع رنگ با دو بخش مجزا ارائه می‌شوند.

اوپو Find X6 Pro

اوپو Find X6 Pro

متأسفانه، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران خارج از چین ممکن است هیچ‌گاه به این گوشی دسترسی نداشته باشند، چراکه این دستگاه منحصر به‌ کاربران چینی خواهد بود.

نظر شما درباره نمونه تصاویر و رندر اوپو Find X6 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

فردا مشخص خواهدشد که‌ همه عکس ها جعلی بوده‌ و از يک دوربین حرفه‌ای سونی يا کنون استفاده کردند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی