حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی اوپو Find X6 از معرفی قریب‌الوقوع این سری پرچمدار حکایت دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو ممکن است تنها چند هفته تا معرفی Find X6 و Find X6 Pro، جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود، فاصله داشته باشد. درحالی‌که اوپو هنوز در مورد زمان دقیق رونمایی رسمی از سری Find X6 صحبت نکرده است، پوستر های رسمی که اخیراً منتشر شده، ظاهراً به معرفی قریب‌الوقوع این گوشی‌ها اشاره دارد.

پوستر رسمی اوپو Find X6

به‌نظر می‌رسد اوپو در اواخر این ماه جانشینان سری Find X5 را معرفی خواهد کرد. درحال‌حاضر، مشخص نیست که آیا اوپو پرچمداران جدید خود را به‌طور همزمان در چین و سایر کشورها معرفی خواهد کرد یا خیر. این شرکت سال گذشته همین کار را با Find X5 Pro انجام داد، اما یکی از شرکت‌های تابعه این برند یعنی OnePlus، گوشی هوشمند پرچمدار وان پلاس 11 خود را ماه‌ها قبل از عرضه آن در جای دیگر، در ابتدا در چین معرفی و عرضه کرده بود.

پوستر رسمی اوپو Find X6

پوستر رسمی اوپو Find X6

اوپو هنوز در مورد این سری از گوشی‌های پرچمدار خود اظهارنظر نکرده است، اگرچه شواهد زیادی وجود دارد که نسخه‌های Dimensity و Snapdragon از Find X6 Pro وجود خواهد داشت. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد یک پوستر تبلیغاتی که در رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شود، اولین اشاره رسمی به سری Find X6 در ماه مارس را تأیید می‌کند. بااین‌حال، گفته می‌شود که اوپو ممکن است Find X6 و Find X6 Pro را تنها برای بازار چین عرضه کند.

علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد که اوپو درحال‌حاضر درحال آماده‌سازی خود برای تبلیغ سری Find X6 در فروشگاه‌های خود است، با تبلیغات دیگر پیرامون Find N2 Flip و همچنین Find N2. اگر اطلاعات فاش‌شده درست باشند، انتظار می‌رود اوپو در چند روز آینده به معرفی سری Find X6 بپردازد. گفته می‌شود Find X6 Pro می‌تواند دارای صفحه‌نمایش روشن‌تری نسبت به Galaxy S23 Ultra یا iPhone 14 Pro Max با حداکثر روشنایی بیش از 2400 نیت باشد.

نظر شما درباره مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار اوپو Find X6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی