حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی اوپو Find X6 و Pad 2 مشخص شد: 1 فروردین 1402

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

در چند روز گذشته، شایعه شده بود که اوپو به‌زودی تاریخ معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Find X6 خود را اعلام خواهد کرد. بااین‌حال، تاکنون تنها مشخصات و تصاویر این دستگاه‌ها ازطریق منابع غیررسمی فاش شده بودند. به‌تازگی اما، کمپانی اوپو با انتشار پوسترهایی رسماً تأیید کرده است که سری موردانتظار Find X6 و تبلت Pad 2 در تاریخ 21 مارس/1 فروردین به‌صورت رسمی رونمایی می‌شوند.

معرفی اوپو Find X6 و Pad 2

امروز برند اوپو رسماً ازطریق وب‌سایت OPPO Mall فاش کرد که سری کاملاً جدید Find X6 در تاریخ 21 مارس ساعت 14 (به‌وقت محلی) همراه با OPPO Pad 2 کاملاً جدید رونمایی خواهند شد.

همان‌طور که در پوستر مشاهده می‌شود، سری جدید OPPO Find X6 در رنگ انحصاری Desert Galaxy با چرم رنگدانه خاکی و شیشه نقره‌ای AG عرضه خواهد شد. تاکنون، طراحی کامل سری OPPO Find X6 ازطریق تصاویر زنده فاش شده است.

معرفی اوپو Find X6

معرفی اوپو Find X6

درمجموع، سری Find X6 از دو مدل تشکیل شده است: نسخه استاندارد و پرو. همان‌طور که قبلاً فاش شده بود، مدل استاندارد از Dimensity 9200 بهره می‌برد، درحالی‌که مدل پرو از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند و همان‌طور که گزارش شده است، هیچ‌کدام از این دو گوشی در سطح جهانی در دسترس نخواهد بود.

در مرحله بعد، ما OPPO Pad 2 را داریم. ظاهر جلویی تبلت نسل بعدی OPPO را می‌توان در پوستر زیر مشاهده کرد و به‌نظر بسیار شبیه به OPPO Pad 1 است. بااین‌حال، گفته می‌شود که این دستگاه از تراشه قدیمی اسنپدراگون 870 قدرت خود را تأمین می‌کند.

با توجه به سایر مشخصات، OPPO Pad 6 دارای صفحه‌نمایش 11 اینچی IPS LCD با وضوح 2800*2000p و رفرش‌ریت 144 هرتز خواهد بود. ازنظر باتری، انتظار می‌رود این تبلت به یک باتری بزرگ 9500 میلی‌آمپرساعتی علاوه‌بر پشتیبانی از شارژ 67 واتی مجهز شود.

انتظار می‌رود در روزهای آینده اوپو نکات برجسته از سری Find X6 و OPPO Pad 2 آینده خود را فاش کند.

نظر شما درباره معرفی اوپو Find X6 و Pad 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی