حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر اوپو Find X6 Pro با روشنایی بیش از 2400 نیت، احتمالا بهترین نمایشگر موبایل خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات، نمایشگر

سری OPPO Find X6 زمانی که وارد بازار شود، مجموعه‌ای از سخت‌افزار و ویژگی‌های ممتاز را به‌همراه خواهد داشت. به‌ویژه مدل پیشرفته‌تر Find X6 Pro که حداقل یک نمایشگر پیشرو در کلاس خود را ارائه می‌دهد که با توجه به جدیدترین اطلاعات فاش‌شده از افشاگران مشهور، حداکثر روشنایی پنل نمایشگر اوپو Find X6 Pro با بیش از 2400 نیت، حتی از iPhone 14 Pro Max ،Galaxy S23 Ultra و سایر رقیبان دیگر نیز بالاتر خواهد بود.

نمایشگر اوپو Find X6 Pro

اوپو درحال آماده‌سازی سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود، Find X6، برای عرضه در بازار است. افشای اطلاعات متعدد در چند ماه گذشته طراحی و سخت‌افزار گوشی‌های پریمیوم را فاش کرده است. حال، یک افشاگری جدید بیان می‌کند OPPO Find X6 Pro حداقل از یک جنبه برتر از همه رقبای خود می‌شود.

همان‌طور که توسط افشاگران چینی Ice Universe و Digital Chat Station فاش شده است، به‌نظر می‌رسد اوپو Find X6 Pro با درخشان‌ترین نمایشگر AMOLED که تاکنون در گوشی‌های هوشمند دیده شده است، معرفی شود. بله، حتی روشن‌تر از نمایشگرهای آیفون 14 پرو مکس و شیائومی 13 پرو. طبق گفته‌ی Ice Universe، صفحه‌نمایش Find X6 Pro قادر به حداکثر روشنایی 2400 نیت خواهد بود. در مقایسه، قهرمان فعلی این رقابت، آیفون 14 پرو مکس اپل، به روشنایی 2000 نیت می‌رسد. گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ نیز تنها به 1750 نیت می‌رسد، درست مانند اس 22 اولترا. در این بین، رقبای چینی یعنی شیائومی 13 پرو روشنایی 1900 نیت و آنر مجیک 5 پرو و ویوو X90 پرو پلاس نیز حداکثر روشنایی 1800 نیت را ارائه می‌کنند.

نمایشگر اوپو Find X6 Pro

نمایشگر اوپو Find X6 Pro

البته، مقادیر اوج روشنایی فقط یک طرف ماجرا را نشان می‌دهد، به‌طوری‌که تلفن‌ها تنها در شرایط خاص موفق به رسیدن به این میزان هستند. در ادامه، جالب خواهد بود که ببینیم نمایشگر OPPO Find X6 Pro در مقابل رقبای خود در دنیای واقعی چگونه عمل می‌کند.

نظر شما درباره حداکثر روشنایی نمایشگر پرچمدار آینده اوپو و ثبت رکوردی جدید در این زمینه در گوشی‌های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

مشخصات فیک و کاغذی..توی عمل هممون میدانیم چه خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی