حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find X6 Pro با ماژول دوربین بزرگ خود بار دیگر در تصویر زنده دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، رندر

کمپانی اوپو قرار است سری جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار مورد انتظار Find X6 خود را در تاریخ 21 مارس/1فروردین معرفی کند. انتظار می‌رود Find X6 Pro ستاره این رویداد باشد، با تصاویر فاش‌شده جدید از این گوشی که طراحی چشمگیر ماژول دوربین آن را به‌نمایش می‌گذارد که درمقایسه با سایر گوشی‌های پرچمدار ازجمله دستگاه‌های متعلق‌به خود اوپو، کاملا قابل‌تشخیص است.

ماژول دوربین اوپو Find X6 Pro

ماژول دوربین Find X6 Pro دارای طراحی «Oreo» با سه لنز دوربین و یک فلاش LED است. قسمت بالایی بدنه از شیشه با روکش براق ساخته شده، درحالی‌که قسمت پایینی به فلز با روکش مات مزین شده است. این انتخاب طراحی احتمالاً تشخیص آن را بهبود می‌بخشد و OPPO Find X6 Pro را از سایر تلفن‌های هوشمند موجود در بازار متمایز می‌کند.

همکاری بین OPPO و Hasselblad، سازنده دوربین سوئدی، در لوگوی حک‌شده در وسط ماژول دوربین این گوشی کاملا مشهود است. OPPO Find X6 Pro همچنین از تراشه MariSilicon X بهره می‌برد که عملکرد دوربین دستگاه را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

ماژول دوربین اوپو Find X6 Pro

ماژول دوربین اوپو Find X6 Pro

همان‌طور که توسط افشاگر Digital Chat Station گزارش شده است، Find X6 Pro دارای ترکیب دوربین سه‌گانه Sony IMX989 + IMX890 + IMX890 در پنل پشتی خود است. همه این سنسورها دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی هستند. در بخش جلو، Find X6 Pro دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 خواهد بود.

OPPO Find X6 Pro همچنین از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و انتظار می‌رود امتیاز AnTuTu آن از 1.20 میلیون امتیاز فراتر رفته که آن را به دستگاهی با عملکرد بالا تبدیل می‌کند. همچنین گفته می‌شود این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 وات سیمی و 50 وات بی‌سیم استفاده می‌کند.

علاوه‌بر Find X6 Pro، اوپو مدل‌های Find X6 و OPPO Pad 2 را نیز عرضه خواهد کرد که از چیپست MediaTek Dimensity 9200 قدرت می‌گیرند.

نظیر شما درباره ماژول دوربین OPPO Find X6 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی