حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اوپو Find X6 Pro فاش شد: استفاده از سنسور 1 اینچی IMX989

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

کمپانی اوپو با سری Find X خود تمایل دارد یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار هر سال را ارائه کند که درعین‌حال ویژگی‌های چشمگیری را نیز به‌همراه دارد. اکنون، یک افشاگری جدید ممکن است برخی از مشخصات کلیدی اوپو Find X6 Pro را فاش کرده باشد.

مشخصات اوپو Find X6 Pro

این شایعه توسط افشاگر مشهور، Yogesh Brar، منتشر شده که این اطلاعات را در حساب توییتری خود به‌اشتراک گذاشته است. با نگاهی به این توییت، Find X6 Pro جدید دارای نمایشگر 6.7 اینچی OLED از نوع E6 سامسونگ خواهد بود که وضوح بالای 2K را ارائه می‌دهد. این پنل احتمالاً حداقل با رفرش‌ریت 120 هرتز ارائه می‌شود. در قسمت جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر، در قسمت پشتی یک دوربین سه‌گانه که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز زوم 50 مگاپیکسلی دیگر است، وجود دارد. طبق شایعات، دوربین اصلی از سنسور 1 اینچی سونی IMX989 بهره می‌برد.

مشخصات اوپو Find X6 Pro

مشخصات اوپو Find X6 Pro

جالب اینجاست که این دوربین حتی از همکاری Hasselblad نیز بهره خواهد برد. بر اساس گزارش قبلی، انتظار می‌رفت که این دستگاه دارای یک سنسور اصلی 1 اینچی باشد و این گزارش نیز شایعه مذکور را تأیید می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین به تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که با حداکثر 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

این دستگاه همچنین از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی انرژی خود را تأمین می‌کند که از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی براساس ColorOS 13 مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید 13 اجرا خواهد شد. به‌خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تأیید نشده است، بنابراین فعلاً آن را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید.

نظر شما درباره مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار اوپو Find X6 Pro شامل تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور دوربین 1 اینچی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی